tisdag 24 november 2015

Älskade Angel busar För Fullt =) Jag Börja äta penicillin !!


Godkväll på er Godingar,idag har vi grejat här hemma & idag har Rebecca börjat julpynta uppe hos sej & Daniel =) 
Men vi baka en till sats lussekatter idag så nu finns de lussekatter =) 
Älskade Angel bada & busa för fullt efter förskolan & sen hade vi Mor & Dotter mys på hög nivå här hemma =)
Idag kom mina Yankee candles ljus & juljus så nu var det klart =)
Även några små julkettisar kom =) 
Daniel & Rebecca åkte till stan hämta ut massa mediciner till mej i dag & jag fick börjat äta mot njurbäckeninflamation så hoppas snart smärtan släpper =)  
Mammis älskade Guda Gåva Angel i sitt kvällsbad =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Älskade Angel plaskar & leker =) 
Mammis älskade Hjärta Angel alltid så Go & Glad !! 
Lite hämtmat de lyx blev det idag =) 
Mammis älskade Solstråle Angel så Underbar !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel somna så gott efter allt bus & mys =) 
Se vilka otroligt Fina teckningar älskade Angel gjort på svampar osv duktig hon är !! 
Lite Julljus från Yankee candles kom idag =) 
& även andra ljus från yankee candles =) 
Småpaket med julkettisar kom =) 
Mina nya krämer kom =) 

Nu sover min älskade Docka Angel så gott & jag ska inta soffläge & se lite på tv =) 

Vart en mysig dag & idag börja jag äta penecellin så hoppas jag snart slipper ha ont i njurarna för har ju fått njurbäckeninflamation & det gör ont kan jag lova ,men hoppas smärtan försvinner på ett par dagar =) 
Ha nu en fin kväll på er alla sötisar så hörs vi imorgon igen =)