söndag 25 oktober 2015

Vintertid!! Älskade Linn fick sy 5 stygn :( Daniel & Rebeccas första natt i huset =) Möte ;)






Ojoj vilken dag det har varit säger jag .... 
Allt händer på en & samma gång ... 
Peter & Dennis satt & fika här innan Peter skulle köra sin kompis Dennis till flyget & då behövde Jonathan Linns pojkvän åka med till stan så han åkte  med .
Jag ,Linn & Angel var hemma & Greja & Älskade Linn skulle springa ner för trappan& hoppa dom sista stegen & höll sin lilla hand precis där en spik stack upp så det blev djupt & uppriven tumme så det var bara skynda sej till akuten & sy ... 
Stackars min älskade Linn hon fick sy 5 st stygn men hon gjorde det superbra så duktig hon är .
Hon fick även stelkrampssprutan & sen var det åka hem .
Jag Åkte &  hade ett litet möte som gav mycket  ;)
Se andra bloggen ;) 
När jag kom hem blev det lite tv mys med mina underbara döttrar =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel äter frukost =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Linn fina lilla hand ... 
Det blev rätt djupt :( 
På Akuten ... 
Min Älskade Prinsessa Linn så duktig ... 
Nu är det av tvättat... 
Det blev rejält svullet ... 
Gör ont i mej se min älskade Linns hand .... 
Tumfilen svullna mer & mer stackars min älskade Prinsessa Linn .. 
Nu har dom sytt & börjar sätta för förband ... 
Min Duktiga Linn blev sydd 5 st stygn ... 
Älskade Angel har skrivit så fint ... 
Prinsessan Angel har ritat ett troll =) 
Älskade Linn har också ritat troll med Angel =) 
Angel har skrivit Angel,Linn & Mamma så fint & duktig hon är =) 
Idag fick ja den första  Nya 200lappen =) ser lite konstig ut tycker jag =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Hjärta Angel med den nya 200lappen =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel i sitt kvällsbad =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel =) 
Älskade Angel & Gizmo =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Gizmo är med när Angel badar =) 
Världens vackraste Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel alltid så Go & glad !! 
Underbara Angel plaskar & leker i badet =) 
Gizmo är med & kollar vad Angel gör =) 
Älskade Angel & Gizmo har kul =) 
Gizmo kollar in när Angel badar =) 
Älskade Angel med sitt underbara skratt =) 
Gizmo kommer närmare & närmare =) 
Angel & Gizmo busar =) 
Gizmo kollar in Angels badleksaker =) 
Underbara Angel & Gizmo =) 
Tycker så otroligt synd om min älskade Linn men hon har gjort det bra & kämpar på .
Älskade Angel busar & leker & stor trivs att stora syster Linn är hemma =) 
I natt blir första natten Daniel & Rebcca sover i sitt hus =) 
Mötet jag hade kändes konstigt men ändå så bra ,man märker man kommit långt & är på god väg med så mycket & fått så bra insikter om massa saker osv men det ser ni mer om i andra bloggen ;) 
Nu blir det tv mys här hemma & Ta hand om mina älskade Döttrar Linn & Angel  =) så ha en underbar kväll på er alla det ska vi ha =)