söndag 4 oktober 2015

Victoria,My & Vincent kom =) Börjat plocka undan utemöbler osv =) Älskade Daniel till Akuten :( Är orolig för vaccinationen imorgon !!

 
Godkväll i alla hus & hem ,idag tog jag & Angel en lååång mysigt morgon med frukost i soffan & såg barn tv =) 
Sen kom Victoria ,My & Vincent hit & barna busa & lekte för fullt =) 
Älskade Daniel & Rebecca börja plocka in utemöbler osv ,men Tyvärr råka Daniel hoppa ner från fyrhjulingen & trampa snett så han fick åka in till akuten med foten & Röntga .
Det var inte något brutet men han har kraftig stukning i mjukdelarna så blev bandage & kryckor ,min stackars bebis :( 
Så vi får fortsätta ta in utemöbler osv i morgon & då ska vi börja hänga upp & byta ut all belysning ute på huset =) 
Jag fick köpt 3 st nya iphone laddare idag så jag har några extra långa =) 
Eftersom Daniel & Rebecca kom hem sent hade dom köpt med sej McDonalds mat så Lilla Angel fick chickenbits & cheeseburgare =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! Se vad långt halsband Angel gjort =) 
Mammis älskade Docka Angel leker att hon är i rymden & bundit fast sej så hon inte ska sväva iväg =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så underbar !!!
Prinsessan Angel har gjort mysigt & lagt sej & spelar på surfis =) 
Älskade Angel så underbar !! 
Kolla vilken fin koja Angel byggt & lagt sej & kollar på sin surfis =) 
Underbara Angel som Emil & Vinnie =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel,My & Vincent =) 
Angel,My & Vinnie har kul ihop =) 
My & Vincent busar =) 
Stackars min underbara son Daniel har skadat foten :( 
Angel ville korta en orm som var på barn tv =) 
Angel ville ha kort på ormen dom visa på barntv i dag =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Jag fick mitt favvokaffe av Daniel & reb tack snälla =) 
Puss på dej min underbara Mystrollis Angel !! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Charmtrollet Angel alltid så Go & Glad !! 
My hade med sejen liten blåvit flagga hon gjort till Angel =) 
Gjorde bild till Min,Victoria & malins Halloweenfest =) 
Dagen har gått superfort idag & Angel har busat & lekt som bara den & haft super kul & det är det viktigaste =) 
Jag har sån ångest & oro ang i morgon då Angel ska på 5 årskontroll & få vaccinationen ...
Vet ju att detta vaccinet är beprövat & Angel har ju fått dom andra ,men har ändå en oro eftersom jag blev så sjuk av svininfluensa vaccinet .
Vet att detta är något helt annat & ett vaccin alla mina barn fått & det är så beprövat .
Men har ändå en oro ,vill ju inte det ska ske min lilla Docka något !! 
Men försöker tänka att hon har ju fått alla dom andra barnvaccinen & detta är ju bara en påfyllning av dom & det har ju gått bra & alla mina barn har ju fått detta  även jag som barn så det ska gå bra .
Älskade Angel är lite orolig för att få spruta imorgon men ändå tuff på samma gång .
Vi har prata igenom de mycket & Angel kommer flera gånger & frågar om allt hon undrar & hon har räknat ner dagarna i en vecka nu .
Jag har lova Angel att efter vaccinationen & 5årskontrollen ska vi åka till leksaksaffären & hon ska få välja sej nåt eftersom hon är så duktig =) 
Nu sover min lilla Prinsessa & Vi ska se lite på tv & mysa ner oss här nu så ha en fån kväll på er alla !!