måndag 26 oktober 2015

Vi har fixat Angels önskelista till Tomten & Tomtebrevet =)




Hej Godingarna idag fick jag beställt Angels Tomtebrev & Även skickat Angels julklappslista till Tomten =) 
Peter hann hämta Angel på förskolan idag så hon var så glad =) 
Vi var ute & cykla lite & busa & lekte fast nu är det mörkt ute så fort men vi tycker det är mysigt =) 
Det är så mysigt ha min älskade Dotter Linn hemma men tyvärr så skada hon ju handen & idag har det gjort ont på henne stackars min lilla Prinsessa ... 
Men Linn är så duktig & kämpar på & imorgn kommer det kännas mycket bättre .
Vi har tänd en brasa & myser för fullt =) 
Kolla andra bloggen ;) 
Detta Tomtebrev har jag beställt till Älskade Angel !! 
Angel får ett personligt brev at Tomten & 10kr går till Rädda Barnen så det känns bra =) 
Så nu är äntligen Angels brev från Tomten fixad =) 
Dom använder riktigt fint Papper & Lacksigill =) 
Nu var Angels Tomte brev klart =) 
Dagens instagrambild =) 
Fick en till liten julklapp idag =) 
Min Älskade Prinsessa Linn & Hennes Jonathan =) 
Se vad Fina dom är =) 
Älskade Angel spexar =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
SMACK =) Älskade Linn & Jonathan =)
Vi la om Linns förband ...
Det läker fint i stygnen =) 
Mammis älskade Docka Angel ger en slängpuss =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Hjärta Angel ska cykla =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel visar stora syster Linn att hon kan cykla utan stödhjul =) 
Underbara Angel cyklar för fullt så duktig hon är =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende !!!
Mammis älskade charmtroll Angel !!!
Världens Bästa Angel så stolt o visa stora syster Linn att hon är så duktig på att cykla !!!
Mammis älskade Mystrollis Angel hjälper till i verkstan !!!
Dagens & kvällens Mysbrasa  =)
Nu ska vi Mysa ner oss i soffan & se på tv innan vi dejtar kudden så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha =) 
Så hörs vi imorgon igen =)