onsdag 21 oktober 2015

Vart & Hämta Kinn Vi sminka osv =) Vic kom en sväng =) Angel Spydde & ont i halsen :( Fick besök Dennis från skåne kom !!

 
Godkväll på er alla Godingar ,idag hämta jag Kinn i stan & vi satt här & skulle ha sminkning inför halloween osv =) 
Rätt var det var stod fina Victoria i dörren så hon kom in på fika & vi surra & babbla =) 
När min älskade Angel kom från förskolan sa hon att hon hade ont i halsen & inte mådde bra så jag bädda ner henne i soffan & hon fick halstabletter & vi myste kolla på barntv ,
Helt plötsligt börja Älskade Angel spy/spotta min stackars lilla Prinsessa .
Men efter det var det som hon piggna till & har mått bra sen dess .
Daniel & Rebecca var snälla & Körde hem Kinn & på vägen hem höll dom på att tappa ena däcket för bultarna ramla nästan av ,så Gud vilken tur dom haft =)

Peter kom hit med sin kompis Dennis som hade kommit med flyget från skåne idag .
så satte på kaffet & Vi satt & surra & prata en hel del .
Jag bädda ner min älskade Angel i min säng för vill ha henne nära när hon är sjuk för vet ju inte om de kommer tillbaka att hon mår dåligt el om hon skulle få feber inatt el vad som el om de bara var tillfälligt eftersom hon var så otroligt pigg & busig & sej själv igen efter det hon hade spytt/spottat . 
Blev en sen lunch/middag =) 
Kinn har målat mej som typ vampyr haha 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel har målat en så fin teckning =) 
Prinsessan Angel har gjort så fin teckning så duktig hon är = )
Mammis älskade Solstråle Angel så LOVELY!!! 
Världens underbaraste Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel visar upp sin fina teckning =) 
Underbara Angel busar & spexar =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel så underbar & Fin !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Docka sover så Gott i Min säng !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!
Denna dag har verkligen vart en stor kaos dag allt på en & samma gång typ ,men nu är det skönt att det lugnar ner sej .
Tycker inte om när Angel inte mår bra det gör så ont i mej .men redan nu eftermiddag/kväll var hon pigg & busa & leker för fullt så verka som att hon behövde typ spy/spotta så var det bra igen .
Så hoppas på att jag har en pigg & Go & Glad Lite Angel som vaknar imorgon =) 
Ha Nu en fin kväll på er alla för det ska vi ha hör =)