lördag 3 oktober 2015

Var & skulle hämta min Bebbe =) Mor & Dotter mys =)

 
Så sant !! 
Precis så är det därför de är just EX ;) 
Hahaha =) 
Man ska alltid lyssna till sitt hjärta =) 
Finns inget finare !! 
Underbar Lördag & idag fick jag besked att min älskade Bebbe var klar så jag skynda mej ställa på henne & försäkra & boka besiktningstid så på Tisdag ska hon in & besikta sej =) 
Glädjen & lyckan är total .
Daniel & Rebecca skynda sej åka & köpa ett nytt bilbatteri som vi skulle ha med oss ditt =) 
Vi skynda oss & åkte till verkstan för att hämta Bebben & gud vilken känsla det var att sätta sej i henne & börja köra hemåt = )
Älskade Angel var super glad & sen titta hon på mej & fråga Mamma är du ledsen ?? 
Nej sa jag jag är bara blöt i ögonen av glädje att nu får vi hem vår bebbe igen =) 
När vi Hade kommit typ halvvägs hem så poff stendog bilen & ALLT verkligen låste sej medans jag körde :( 
Fick rulla in till kanten & få stopp på bilen & Ringa Tommy .
När bilen kallnat gick den starta & jag kunde köra typ 5-10m sen stanna den igen :(
Så höll jag på i flera timmar för att ta mej tillbaka till verkstan ...
Sen kom Tommy & vi bogsera henne en liten bit men man ska inte bogsera en automat så de var inte lång bit .
Daniel & Reb tog med Angel & käka på Mc Donalds medans jag försökte köra bebben till verkstan & dom hann både käka osv innan jag ens var framme .
Så jävla trist men hoppas Tommy hittar vad som är fel nu & jag ändå kan besikta henne på tisdag .
Så hela Lördagen gick till ingenting,så ska erkänna var besviken när vi kom hem utan bebben ...
Angel var super duktig som satt med mej i bilen i några timmar när vi försökte köra tillbaka Bebben .
Men de börja ju bli kallt i bilen & tyckte det var lite lurigt eftersom bilen stanna hela tiden & ibland på olämpliga platser så jag bad Angel hoppa över till Daniel & Rebeccas bil & då åkte dom & käka osv medans jag fortsatte flytta bilen sakta framåt =) 
Jag & Angel har gjort en Mor & Dotter myskväll så nu ska vi mysa ner oss i soffan & ha Lördagsmys här bara vi tjejer ikväll =) 
Besiktningstid bokad till Bebben =) 
Bebben på ställd ... 
Bekräftelse på att nu är Bebben i gång bara besiktning nu på tisdag =) 
Mammis älskade guda Gåva Angel när vi kom & skulle hämta Bebben =) 
Mammis älskade Docka Angel så Underbar !! 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Bebben =) 
Vi hade underbart väder !!! 
Ja det lev stopp hela tiden så jag hann se mycket fina platser medans jag vänta på att bilen skulle kallna =) 
Fanns många fina ställen ... 
Underbar utsik hade jag & Bebben medans vi vänta !! 
Älskade Angel ser bolibompa =) 
Prinsessan Angel busar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD!! 
Världens underbaraste Angel !! 
Charmtrollet Angel myser =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Solstråle Angel !!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !!! 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Nu blir det lite Lördagsmys här =) 
Instagrambild !! 
Underbara Angel & Gizmo myser =) 
Prinsessan Angel & Gizmo myser & sover alltid ihop =) 
Gizmo lagt sej bredvid Angel sm vanligt =) 
Vart en hel Lördag som gick åt att greja ang hämta hem Bebben så va hon inte klar ändå så känns trist .
Men nu lördagsmyser jag & Angel & Daniel & Rebecca är i stan så det blev Mor & Dotter mys här=) 
Ha en fin kväll på er alla sötisar så höres vi imorgon igen =)