torsdag 29 oktober 2015

Var i Stan=) Magist Kväll & Natt =)






Godkväll på er alla Godingar till läsare =) 
Idag fick jag beställt visitkort o dom kommer bli super snygga =) 
Jag fick även köpt den söta Tomten jag blev så förälskad i på rusta i går så nu är han här hemma =) 
Fick även köpt en halloween pumpa som vi ska göra iordning i morgon =) 
När Älskade Angel kom från förskolan ville hon måla & ha typ tatueringar på magen eftersom vi ska fira Halloween imorgon =) 
Så efter Angels kvällsbad måla Angel på magen & det tyckte Angel var kul =)
Jag ,Linn & Jonathan stack till stan & jag tog en solning sen åkte vi längs vattenkanten & titta gud vad fint det är =)  
Denna söta tomte blev jag så förälskad i igår så köpte han idag =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel spexar =) 
Älskade Angel har ritat fin halloween teckning =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR!!!
Gud vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!
Mammis älskade Hjärta Angel alltid så go & glad !!!
Våran Halloween pumpa som vi Ska göra iordning i morgon !!
Prinsessan Angels har skrivit så fint !!!
Älskade Angels fina teckning!!
Angel har ritat Gizmo så fint !!
Idag fick vi den nya 20an med astrid lindgren på =)
KÄRLEKSBARNETLinn så ÄLSKAD & ÖNSKAD & Spexar =)
Världens underbaraste Linn busar hihi
Fina Linn & Jonathan busar !!!
Mammis älskade Guda Gåva Linn !!!
Underbart få sola lite =)
Var på sun tan i stan =)
Gud vad fint de är vid vattnet =)
Underbar utsikt =)
De är underbar fin fullmåne ikväll =)
Blev stopp på vägen hem =)
Dagens instagrambild så underbar köra bebben =)
Frossa lite naturgodis till big brother =)
Vart en underbar & Magisk dag & kväll & nu ska jag mysa ner i soffan med lite naturgodis & se Big Brother har ju missat alla avsnitt förutom halva första =) 
Ha nu en underbar kväll på er så hörs vi imorgon igen =)