torsdag 8 oktober 2015

Var i stan =) Angel busar för fullt =) Malin kom =)Massa Mys =)


Godkväll i alla hus & hem =) 
Idag åkte vi till stan & jag tog en solning satan i gatan så skönt det är =) 
när jag vakna hade jag extremt ont i hela ryggen hahahaha hmm ja vet inte varför men de underlätta lite när ja sola =) 
Malin kom hit & vi babbla & hade det trevligt  =)
Angel har busat & lekt för fullt & idag var dom & grilla med förskolan så Angel hade mycket att berätta =) 
Ojoj kolla andra Bloggen ;)) MYSSSS ;) 
Gizmos op sår läker bra ...
Gizmo har 3 st stygn ...
Men man ser hon är rakad hela undersidan ... 
Även Hammies sår läker bra =) 
Hammie på bushumör =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!
Mammis älskade Guda Gåva Angel busar =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Docka Angel busar & skrattar för fullt =) 
Älskade Angel & Gizmo =) 
Mammis älskade Hjärta Angel myser & busar med sin Gizmo =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !!
Gud vad Jag Älskar dej mn underbar Angel !! 
Världens bästa Angel busar md Malin =) 
Charmtrollet Angel har så kul med Malin haha 
Älskade Angel bäddar ner Malin = 
Underbara Angel spexar =)
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammi avsminkad & sliten =) 
Angel kortar Mammi när jag pratar i telen =) 
Underbara Angel & Gizmo sover alltid ihop så sött !! 
Min underbara vackra Angel sover så gott !!! 
Mammis älskade Prinsessa angel somna fort !!
Denna dag gick superfort & min lilla Prinsessa Angel har busat lekt & haft kul & vi hade lite tv mys innan jag stoppa om henne i sängen & hon stenslockna =) 
Nu ska Vi fortsätta se nån film & Mysa som vi är bäst på här =) så ha en underbar kväll på er alla för det ska verkligen vi ha =)