tisdag 27 oktober 2015

Var hos läkaren !! Victoria,Malin & Påke kom !! Fick en tidig julklapp Av Fina Victoria =)


Godkväll på er sötnosar ,idag fick jag betalat räkningar & fixat med massa papper osv .
skönt få det gjort för denna månaden  =) 
Peter hämta Angel från förskolan idag så jag åkte till sjukhuset & jag fick prata med käkkirurgen & onkologen ...
Skönt få allt sånt avklarat innan juletider osv =) 
Det var mycket bus & lek för Angel  med Pappa i dag & utelek =)
Sen när Älskade Angel kom hem & vi hade myst massa massa & hon lagt sej så kom Victoria ,Malin & Påke hit ...
Så otroligt gulligt av dom KOLLA ANDRA bloggen ..... 
Jag fick superfint halsband & Örhängen från MK så tusen tack min älskade Vän =)
Dom var kvar här tills kl var över 02 så var super trött när dom åkte .
Men tack mina fina vänner vad goa ni är som bara kom sådär ;) 
Kolla andra bloggen ;)   
Älskade Gizmo & Snövit i sina fina tröjor =) 
Gizmo & Snövit äter lite mat =) 
Gizmo i sin fina tröja =) 
Hammie i sin tröja =) 
Hammie har oxå sin tröja på sej i dag =) 
Snövit & Gizmo redo att gå ut =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel fixar sin fika med marschmellows i rummet =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel busar för fullt =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Charmtrollet Angel äter kvällsfika i sitt rum där uppe =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så underbar !! 
Fick detta fina halsband  MK av Victoria i tidig julklapp =) 
Med Mks örhängen till =)
Tusen Tack snälla fina Victoria för dom fina julklapparna =) 
Underbar Fullmåne ikväll igen =) 
Vart en intensiv dag & full rulle =) 
Det var jättegulligt & omtänksamt av Vic, Malin & Påke & komma så måste säga jag har så otroligt fina vänner =) 
Älskade Angel sten slockna efter all ute lek & bus & som tur var vakna hon inte när Vic,Malin & Påke kom ;) 

Nu blir det försöka få lite sömn så hörs vi imorgon igen =)