torsdag 1 oktober 2015

Gizmo sterilisera sej !! Kändes som sårskorpan revs upp :( Angel hos Tandis =) Börjat shoppa julgodis =) Beställt årets Blossa Glögg =)

 
Underbart att hösten kommit =) 
Tycker Hösten är en sån fin årstid =) 
Mys =) 
Precis & inte många som förstår =) 
Behöver inte säga nåt =) 
Mmmm Precis =) 
Ojaa =) 
Godkväll på er alla Godingar, i morse åkte Daniel & Rebecca & lämna Gizmo,Snövit & Hammie till veterinären för dom ska steriliseras & det var skönt jag slapp åka in eftersom jag inte är redo åka dit än eftersom det var där jag va med min älskade Wille & lät han somna in :( 
Älskade Angel var lyrisk av glädje imorse då hon skulle ha sina nya Doc Mcstuffins kläder & spraya håret rosa & lila =) 
Angel blev jättefin & hon var så stolt när hon åkte till förskolan =) 
Innan jag & Rebecca stack till stan kom leverans av Daniel & Rebs nya tv & killen som körde budbilen var gullig & bar in den för oss =) 
Men i all stress idag glömde ja av mej helt & hållet när jag & Rebecca vart i stan shoppat lite Julgodis till godisbordet & Fick köpt ny gravlykta till Älskade Maj-Lis & 2 st Hjärtstenar en till Wille & En till Maj-Lis osv & Vi var super stressade & skulle hämta hem katterna & jag har en tid att passa med Angel hos Tandis för att flour lacka hennes tänder så det var full fart & när vi kommer fram på gården utanför veterinären hög det till rejält i mej & jag såg platsen jag & Wille låg & mös & kela & tog ett långt farväl innan vi gick in den hemska dagen :( 
Jag fick panik & det kändes som nån rykt bort sårskorpar rejält & jag börja gråta & sa till Rebecca at skynda sej in hämta katterna & att jag inte klara gå in :( 
När Rebecca kom med Gizmo såg hon död ut ..hon låg med öppen mun & öppna ögon & sov ,,,,katterna hade inte vaknat riktigt än så alla tre såg döda ut & snacka om att mitt hjärta höll på dunka ur kroppen ,fy fan vad jag mådde & Vilken ångest....
Men var tvungen köra bilen fort därifrån & hem lämna katterna sen skynda hämta Angel på förskolan & till tandis .
Älskade Angel var otroligt duktig & Jag fick beröm för Angels fina tänder & dom fluor lacka dom & sen fick Angel välja leksak eftersom hon var så duktig som vanligt =)
Eftersom Angel var Doc Mcstuffins sa tandis att hon kunde få en spegel & munskydd & Angel tacka så fint & blev så glad =) 
Sen var det rally hem & ha koll på katterna .
Gizmo & Hammie verkar ha tagit narkosen värst för dom ville knappt vakna ,Gud gör ont i mej ...men lilla Gizmo gick ur buren & gick snet & vingligt men äta skulle hon ,dom har fastat sen igår kväll så förstår dom var hungriga .sen kröp hon upp & la sej i mitt knä & där ville hon va hela tiden .
Fick lite panik nu ikväll eftersom Varken Gizmo El Hammie ville piggna till :( 
Snövit var pigg & busa för fullt .
Dom har rakat hur mycket som helst så Gizmo har nästan ingen päls alls under så stackars henne hon skaka så mycket frös hon så jag la en fäll under henne i mitt knä & en filt runt & så låg hon & sov .
Måste köpa tröjor till Gizmo,Hammie & Snövit imorgon eftersom dom ska hålla sej varma nu .
Älskade Gizmo kl 05 i morse =) 
Söta Gizmo följer mej överallt =) 
Sötisen Gzmo följde med mej in på toan som vanlig =)
Mammis älskade Angel så glad hon ska va doc Mcstuffins i dag =) 
Nu är Angel klädd =) 
Angel är Världens vackraste Doc Mcstuffins =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!!
Mammis älskade Guda Gåva Angel !!!
Prinsessan Angel så stolt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis älskade Hjärta Angel som Doc McStuffins & lammet =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!
Charmtrollet Angel så fin !!
Gizmo i sin transportbur & ska nu till veterinären för operation sterilisera sej !!!!
Mammis älskade Mystrollis Angel som är LillMatte till Gizmo säger hejdå & Önskar henne lycka till på operationen =) 
Angel är världens bästa Lillmatte till Gizmo =) 
Sötnosen Angel myser lote med Gizmo innan hon åker !!
Dagens instagrambild på min underbara Angel som Doc Mc Stuffins =)
Dagens andra instagrambild på Älskade Angel & Gizmo !!
Stolta fina Angel redo för förskolan =) 
Angel har två st flätor som doc mcstuffins har =) 
& Vi spraya håret rosa & lila =) 
Angel så glad över att va klädd som hennes favvo figur Doc Mcstuffins=) 
Mammis Älskade charmtroll Angel !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!!
Älskade Angel alltid så Go & Glad =)
Angel vill jag ska korta håret igen =)
& dom fina flätorna & hårfärgen =) 
Nu är stetoskåpet på plats & Angel redo =) 
Prinsessan Angel så söt !! 
Angel med Doc Mcstuffins kläder ,flätor ,hårband & lammet =)
Angel vill visa stetoskopet igen =)
Underbara Angel ska nu till förskolan =) 
Fick beställt årets Blossa glögg =) 
Daniel & Rebecca fick bud idag =) 
Han som körde budbilen var snäll & hjälpte mej & Reb & bära in deras nya tv =) 
Inte illa få tv inbärd =) 
Denna plast satt jag & Min älskade Wille på & mös & Kela !!
Gud vilken SMÄRTA de var att komma hi... 
Jag kunde inte gå ur bilen utan satt i bilen & bröt ihop ...Gud vad jag SAKNAR & ÄLSKAR  Dej Wille !!!!
Vår Älskade Gizmo kom in i bilen såhär :( öppen mun & öppna ögon hon såg död ut så ni förstår min ångest jag satt med & tårarna bara rann ...Hade koll på Gizmo i backspegeln medans jag körde & kände världens oro för henne :(
Angel när vi kom till tandis =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskad Hjärta Angel så LOVELY!!!
Älskade Angel när vi satt & vänta på att få komma in =) 
Angel tycker det är kul att gå till tandis =) 
Mammis älskade Solstråle Angel i tandläkarstolen !! 
Världens underbaraste Angel !!!
Prinsessan Angel har längtat tills vi skulle hit & lacka tänderna =) 
Angel lägger sej ner & slappnar av =) 
Angel tycker om att Lacka tänderna =)
Angel får låna ett par solglasögon så inte lampan ska lysa i hennes ögon =) 
Det bästa av allt är att få välja leksak efter =) 
Prinsessan Angel valde ett grnt skelett =)
Angel fick ett munskydd & en spegel eftersom hon var klädd tll Doc Mcstuffins & Var så duktig =) 
Söta lilla Gizmo går & äter lite eftersom hon fastat sen igår kväll var hon hungrig...
Älskade Gizmo Somna när hon åt men näsan i skålen ...
Gizmo på väg till Snövit & hammie som också somnat i matskålen precis haha så söta ...
Satt en fin lapp på Gizmos bur ...
Denna lapp hade dom satt på lilla Gizmos bur =)
Vi fick med lite foder som är bra att äta för Gizmo nu så hon inte blir för tjock ...
Special foder för steriliserade katter ...
Gizmos kvitto på steriliseringen .. 
Det kosta 1290kr !!
Info om operationen Älskade Gizmo gjort !!
Även ett recept med medicin till Gizmo !!
Smärtstillande & mot infektion som Gizmo ska ha i 5 dagar som vi ska hämta imorgon för idag fick hon hos veterinären !!!
Älskad Gizmo kröp upp i min famn & ville ligga där =)
Vår underbara Gizmo var väldigt etagen av narkosen ...
Gizmo ville ligga nära & få värme !!
Satte mej i soffan med en fäll & en handduk över som lilla Gizmo låg på i mitt knä för att få värme !!
Jag Klappar & myser med vår lilla Gizmo som inte mår bra !! 
Gizmo myser under filten i mitt knä ...
Eftersom hon är rakad under hela magen fryser hon mycket nu stackars lilla Gizmo !! 
Även älskade Hammie var medtagen av narkosen & låg med öppna ögon & sov :( 
Snövit var piggare & busa medans Gizmo & ammie låg  mådde dåligt !! 
Fick börjat köpa lite julgodis till godisbordet =) 
Underbart få börja köpa till julgodisbordet =) 
Daniel & Rebeccas nya tv kom idag =) 
Paket till mej & Angel kom idag =) 
Kolla vilka fia saker Angel gjort på förskolan =) 
En underbart fin gubbe & massa glitter kottar osv =) 
Angel så glad när vi öppna vårat paket & hon såg sin polisdräkt hon ska ha på Vilgots kalas =) 
Min andra Halloween klänning kom =) 
& en till klänning till Angel =) 
Underbara Angel visar stolt upp sina nya halloween kläder =) 
Angels poliskläder on ska ha på kalaset =) 
& Angels strumpbyxor =) 
Underbara Agel spelar på sin surfis =) 
Angel har gjort en egen liten bok =) 
Som det står så sött i att hon älskar oss alla =) 
Angels sida i oken hon gjort så duktig hon är min lilla gumma !! 
Fick köp torkar & en ram till Angel idag =) 
Köpte även en ny gravlykta till Älskade Maj-Lis som det står Älskad & Saknad på !!!
Köpte även 2 st gravstenar i Hjärtform till Wille & Maj-lis !! 
Älskade Willes sten !!! 
Älskade Maj-Lis sten !! 
Instagrambild !! 
Köpte Kattgodis till katterna idag eftersom dom vart så duktiga !! 
Även massa torkar fick följa med hem =) 
Vart en känslomässigt bergodalbana idag ,mycket känslor ang Wille & sen oron över lilla Gizmo :(
Hon börjar kvickna på sej nu men hoppas hon är bättre i morgon .
Skönt & fått börjat shoppa inför julgodisbordet & eställt årets blossa glögg på systembolagen =) 
Angel var som vanlig otroligt duktig & nu är hennes tänder lackade med fluor igen så de skyddar & stärker hennes tänder =) 
Tack Min Älskade Underbara för du finns & alltid är så go ;) Se andra bloggen MYYYS ;) Nu ska vi myspysa här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla fina läsare =)