torsdag 22 oktober 2015

Bokat Älskade Linn & Jonathans biljetter =) Angel mår hur bra som helst =)


Hej Sötnosar,idag fick jag beställt & betalat älskade Linn & Jonathans biljetter från Stockholm & hit & dom kommer på Lördag morgon kl 06,05 =)
Gud vad kul jag längtar verkligen ska bli så skönt =) 
Fick även beställt lite mer julklappar till Linn & grejat lite .
Älskade Angel har mått super bra hela dagen & det har vart bus & lek & massa lego bygge =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Älskade Angel bygger så fina hus osv med sitt lego =) 
Mammis älskade Hjärta Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel mår hur bra som helst så det känns bra att det bara var nåt snabbt övergående =) 
Vi har lekt busat & myst för fullt här hemma =) 
Nu sover min lilla Prinsessa i sin säng & jag har lagt mej på sängen  känner jag behöver en lugn kväll för mej själv & bara få slappa & va =)
Ja ska se lite på tv innan jag dejtar john blund =) 
Ha en fin kväll på er alla så höres vi imorgon igen =)