onsdag 28 oktober 2015

Besikta Bebben =) Shoppa lite =)

 
Godkväll Godingar idag åkte jag in & ombesiktiga min Bebbe & nu gick hon igenom med blankt papper =) 
Sen gick jag & Reb in på rusta & shoppa lite =) 
Kom även lite mer julklappar hem idag =) 
Väl hemma myste vi & såg barn tv & busa =)
Jag fick byt hjullager på volvon idag så skönt få de bortgjort oxå =) 
Jag & Angel & Linn & Jonathan myser för fullt i soffan & busar =)
 Skönt ha min älskade Linn hemma & vi har det otroligt kul & mysigt =) 
Söta Gizmo i sin tröja & myser !! 
Älskade Gizmo trivs i sin tröja & ligger & myser för fullt på filten =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!!
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Nu på bilprovningen =) 
Bebben inne för ombesiktning =) 
Bebben högt uppe =) 
Besiktningspappret =)
Inne på rusta hitta en tomte som jag blev så förälskad i ...
Mer julklappar kom idag =) 
& några julklappar till ... 
Köpt till Angels paket kalender ... 
Årets smak på skumtomtar är clementin =)
Mammis älskade Docka Angel !!
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Hjärta Angel dela bulle med Gizmo =)
Världens underbaraste Angel ser på barntv =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel så underbar & fin !!  
Ett till test på Fb =) 
Dagen har gått jättefort & jag har grejat & fixat här hemma & nu väntas det lite soffmys här hemma så ha en underbar kväll på er alla =)