måndag 12 oktober 2015

Årets Blossa Glögg =) Nya ljuskvistar =) Var i stan med Malin =) Mor & Dotter mys =)









Godkväll Godingar ,idag åkte jag & Malin in till stan & Ja sola & Malin fixa med sina papper på nåt steget vidare sen körde jag henne till försäkringskassan så hon lämna lite papper osv .
Sen släppte jag av Malin hemma hos henne & Åkte hem & Greja ,fick hämtat Årets Blossa Glögg på bolaget & även lite smirnoff ice & olika Bacardi .
Daniel & Rebecca åkte & Köpte nya ljuskvistar eftersom min stora vas med ljus & ljuskvistar vältes av han som kom & köpte tv bänken ,men som tur var hade jag en extra vas nere i förrådet men ljuskvistar var jag tvungen köpa nya .
Angel busar leker & har kul här hemma =)
Kolla min underbara på andra bloggen =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !!
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Hjärta Angel älskar pyttipanna =) 
Älskade Angel grejar för fullt =) 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens bästa & underbaraste Angel !!!
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Mammis älskade Solstråle Angel så LOVELY!!!
Underbara Angel spexar & Busar =) 
Fyllde på partycoolern =) 
2 st nya ljuskvistpaket ... 
Årets Glögg från Blossa =) 
Hämta Årets glögg från Blossa så nu är det oxå klart =) 
Underbart fina flaskor på årets Glögg =) 
Dagens instagrambild =) 
Dagen har sprungit iväg & känns skönt att fått hem årets glögg så man kan bocka av det på listan =) 
Nu har jag & Angel lite mor & Dotter mys & ska se lite på barn tv & mysa =) 

Sen blir det vuxen mys & se film =) Vi har det allt väldigt bra vi ;) Hoppas ni alla har det bra så hörs vi imorgon igen =)