lördag 10 oktober 2015

Angel som Polis & på Poliskalas hos Vilgot =) Nya tv bänken =) Lördagsmys =)

 
Godkväll Godingar,idag var det Poliskalas hos Vilgot & Angel klädde ut sej till polis & det tyckte hon var super kul =) 
Medans Angel var på kalas greja Jag & Malin här hemma & jag fick bekräftelse på att den tv bänken jag ville ha hade kommit in i lager igen så jag boka den direkt =)
Snälla Daniel & Rebecca åkte & hämta den sen satte dom ihop den o koppla allt & de blev super bra så jag är sååå nöjd =) 
La ut den andra tv bänken på blocket så hoppas nu få sålt den fort =) 
När älskade Angel kom från kalaset lektes de & byggdes med massa lego & sen var det lek & bus här hemma =) 
Nu har vi dukat upp för lite Lördagsmys & Malin ska sova över så det är trevligt & det blir bara Tjej kväll här man behöver det ibland ju ;)
Det va 6,4 minus ute i morse men 43,2 i poolen =) 
Annonsen jag la ut på blocket så hoppas den blir såld fort nu för har inte plats för den =) 
Prinsessan Angel letar strumpor =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !!! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel som Polis =) 
Prinsessan Angel med paketet till Vilgot =) 
Underbara Angel är nu redo för Poliskalas =) 
Älskade Angel i sin polisdräkt =) 
Charmtrollet Angel stolt i Poliskläderna =) 
Världens vackraste Polis lilla Angel =)
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Gud Vad Jag Älskar dej Min Underbaras Angel !!!
Mammis älskade Hjärta Angel som Polis !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel som Polis !!! 
Underbara Angel på väg till kalaset =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!!
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel så glad nu är vi på väg till Poliskalaset hos Vilgot !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel & Vilgot =) 
Världens vackraste Angel !!!
Anel är världens vackraste & Finaste Polis =) 
Angel äter tårta =) 
Sen var det ute lek & bus =) 
Angel målat så fina teckningar =) 
Angel så duktig klippt ut hjärtan & målat massa fina teckningar !!!
Älskade Angels fina konstverk så duktig hon är !!!
Angel gjort massa fina teckningar & konstverk =) 
Älskade Angel har målat ett ufo & rymden så otroligt fint & duktig Angel är !!!
Pappa ringde till Angels mobil & hon blev så glad & lite blyg =) 
Angel har byggt fina lego hus ...
Med massa fina blommor på =) 
Nya tv bänken som Daniel & Rebecca hämta åkte & hämta för mej =) 
Mammis älskade Angel lördagsmyser =)
Angel gottar sej med lite lördags godis =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbar Angel !!!
Älskade Daniel bygger ihop nya tv bänken =) 
Nya tv bänken på plats =) 
Vist blev det finare & bättre ,jag är super nöjd =) 
Roligt test på Fb =) 
Vart en otroligt mysig dag med massa skratt & bus & nu så mysigt med nya tvbänken =) 
Det blev mycket renare eftersom den andra hade glasskåp så såg man allt som var i skåpen som tv spel osv denna tv bänk har hela vita lådor så det blev super bra =) 
Nu ska jag & Angel & Malin fortsätta ha Lördagsmys här hemma så vi hörs i morgon igen så ha en fin lördagskväll på er alla för det ska vi ha =)