söndag 11 oktober 2015

Angel ritat & Målat så underbara fina teckningar så jag blir rörd !! Älskade Angel älskar att hjälpa till damma & skura golv min lilla hjälpreda =) Big Brother Premiär =)

 
Godkväll på er Godingar =) Idag kom de en kille o köpte gamla tv bänken så det gick snabbt & smidigt .
Angel har byggt med lego ,målat & Ritat som bara den i dag & gode gud vilka fina teckningar hon gör jag blir så varm i mitt Hjärta Tack älskade Angel vad duktig du är =) 
Idag har vi städat grejat här hemma & fixat till centern & Daniel satte den ovanför tv & sen var dom & tvätta Bebben & fixa =)
Nu ikväll börjar äntligen big brother igen så vi ska se premiären =)  
Kolla vilket fint brev jag fick Av Älskade Angel ... 
& inne i har Angel målat mej & henne & massa hjärtan så fint så jag blir så rörd =) 
Världens finaste teckningar gör min lilla Angel tack gumman !! 
Ännu en fin teckning Angel gjort .. 
Angel har målat mej som trollmamma så gulligt =) 
Sen fick jag ett brev med Angels kort i så gulligt =) 
Älskade Angel har skrivit Mamma & Hjärtan i så fint blir tårögd av allt fin Angel gjort det är kärlek det =) 
Angel gjorde fin teckning till Älskade Wille också .. 
& ritat mej & Wille så fint gjort tack underbara Angel ... 
Angel har stämplat fin nalle & skrivit Wille ... 
Underbara teckningar Angel gjort så jag blev rörd & tårögd gud vad duktig du är min älskade Angel !! 
Angels fina teckningar även till minne av Wille så fint gjort !! 
Idag blev det hemmagjorde hamburgare =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !!!
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!!
Instagrambild =) 
Älskade Angel hjälper till skura golvet =) 
Prinsessan Angel älskar att hjälpa till städa =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis äskade Hjärta Angel hjälper till städa =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Charmtrollet Angel hjälper till & skurar golvet =) 
Underbara  Angel älskar att hjälpa till så duktig hon är =) 
Världens bästa Angel så underbar & go !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel =) 
Mammis älskade solstråle Angel alltid så Go & glad !!! 
Mammis älskade Hjärta Angel så underbar !! 
Prinsessan Angel spexar & busar för fullt =) 
Mammis älskade Hjälpreda Angel =) 
Sötnosen Angel hjälper Mammi damma =) 
Världens bästa Lilla Hjälpreda är Angel =) 
Underbara Angel tycker det är så kul att hjälpa till =) 
Angel så duktig & dammar av motionscykeln =) 
Mammis stolta & glada Lilla goding Angel !! 
Nu blir det Bir Brother mys =) 
Test jag gjorde på Fb =) 
Ja det stämmer rätt bra =) 
Godnatt alla fina läsare =) 
Ja Angel har vart super duktig som vanligt & hjälpt till damma skura golv & hon tycker det är så kul & göra med sån glädje min lilla docka =) 
Nu sover min älskade Prinsessa & nu ska Vi mysa ner oss & se premiären av BB så vi hörs imorgan igen så ha en underbar kväll på er alla sötisar =)