måndag 5 oktober 2015

Älskade Angels 5 Årskontroll & vaccination !! Äntligen hämtat hem Bebben tjohooo =) Var vid graven & Plantera !!

 


Idag är en stor dag på många sätt =) 
Först i morse kom byggfirman hit & satte in termostat till golvvärmen så jag kan reglera på väggen & dom fixa med fläkten så man kan sätta av & på =) 
Sen var det full fart köpa lite blommor till älskade Maj-Lis grav sen hämta min lilla docka Angel på förskolan & till Bvc där Angel hade sin 5 årskontroll .
Angel blev vägd & mätt & nu är Älskade Angel 112cm & vikten 25,1 så det såg super bra ut =) 
När Angel skulle ta vaccinet blev hon jätterädd när hon såg sprutan & ville klättra ur mitt knä men jag fick hålla fast henne lite & gud vad jobbigt det var & min lilla Prinsessa skrek hysteriskt & jag börja gråta & kände mej så dum & elak som höll fast henne :( 
Men det gick på nån sekund så va sprutan satt ...
Men min Mammaångest satte in & jag bad Angel om förlåtelse att jag höll fast henne & förklara varför & Angel svara att det förstod hon men att sprutan gjorde ont :( 
Stackars min älskade Angel som blev så rädd men hon har ju aldrig vart sjuk el tagit blodprov el fått spruta osv så detta var ju helt nytt för henne & en spruta ser ju rätt hemsk ut .
Angel har ju bara fått sina vaccinationer som hon ska vid 3 månader 6 månader & 1 1/2 år men de minns hon ju inte så detta var nytt för henne .
Men hon var ändå så duktig så självklart fick hon välja en sak på children house efter .
Älskar dej så mycket Angel & vill dej bara det bästa & gjorde så ont i mej se dej få panik & bli rädd & jag grät lika mycket jag .
Men tur det bara tog en sekund så var det över .
Direkt efter åkte vi upp till Älskade Maj-Lis grav & plantera & gjorde fint där .
Sen var det full fart till children house & Angel fick välja en sak för hon är så duktig & Angel valde en stor rosa pippi väska som man kan ha som både ryggsäck & resväska ,Angel valde även en nyckelpiga snutte & en liten söt nalle nyckelring & Jag köpte 3 st hårfärger till henne =)
Sen var de fort in på rusta handla sista till ljusslingorna & sen möta upp Älskade Daniel som kom från jobbet & så åkte vi ut till Tommy & Hämta min älskade Bebbe =) 
Jag & Angel sjöng & var så lyckliga i Bilen på vägen hem så det finns inga ord & imorgon ska hon besiktas kl 10,50 & jag vet jag kommer få på handbromsen iaf men bra kolla om de är något mer =) 
När vi kom hem så greja Daniel & Rebecca ljusslingorna & gud vad mysigt & fint & nu är alla hela & det är klart =) 
Jag & Angel myspysa & Angel har lite ont i sin lilla arm så hoppas det går över tills imorgon !!
Min Underbara är ju så LOVELY så mysigt vi har Kolla andra bloggen wiiie ;)  
Byggfirman kom i morse & fixa lite =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Hjärta Angel så underbar !! 
Nu är vi på Bvc & väntar =)
Älskade Angel hann leka lite innan vi blev inropade =) 
Prinsessan Angel leker & Busar =)
Mammis älskade Charmtroll Angel !!!
Älskade Angel i lekrummet innan vi kom in =)
Nu blir Angel vägd =)
Älskade Angel väger nu 25,1kg =)
Nu ska vi mätta & se hur lång min lilla Angel är =) 
Prinsessan Angel är nu 112cm =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Nu har vi tagit av tröja & Angel valde att få sprutan i sin vänstra arm .... 
Världens underbaraste Angel är nu lite nervös ...
Mammis pussar kramar & myser med älskade Angel !!!
Nu visar Ullabritt var hon ska sätta spruta ...
De var över på en sekund & Angel fick ett fint plåster & jag pussa krama & berömde henne för hur duktig hon vart min underbara prinsessa ,gud vad jag Älskar dej 
Min älskade Angel tyckte det var läskigt & gjorde ont :( Stackars min docka !! 
Angel fick välja en leksak eftersom hon vart så duktig !! 
Angel valde en glittrig ödla =) 
Angel & Ullabritt pratar =) 
Världens underbaraste Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!!
Så ledsen jag blev när jag såg hur Graven såg ut :( 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel sitter på Älskade Maj-Lis gravsten som hon alltid gjorde när vi var där med Maj-Lis när hon levde !!!
Världens bästa Angel sitter på platsen som Maj-Lis gav henne när vi var vid graven !!
Mammi & Angel ska plantera lite blommor ...
Mammi & Angel ska göra lite höst fint till älskade Maj-Lis =) 
Älskade Angel sitter troget på platsen som alltid Maj-Lis satte angel på när vi besökte graven !!! 
Nu har vi planterat lite ...
Vi satte upp nya lyktan som det står ÄLSKAD & SAKNAD PÅ !!! 
Prinsessan Angel tckte det blev fint ... 
Nu har vi planterat klart ... 
Vi har lagt Hjärtsten som det står Älskad & Saknad på .
Även Angels lilla kyckling till Maj-lis står kvar !! 
Vi har tänt ljus & gjort kart !! 
Nu är älskad Maj-lis grav färdig för hösten !! 
Dagens instagrambild underbara Angel !! 
Instagrambild !! 
Underbara Angel valde sej en Pippi rygg & Rull resväska =) 
Angel så stolt över väskan hon fick välja efter hon vart så duktig !! 
Världens bästa Angel packar upp de vi ska betala =) 
Angel tycker det r så kul & betala =) 
Charmtrollet Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Hjärta Angel !!! 
Vackra fina Angel !! 
Min lilla solstråle Angel så Go  Glad !! 
Angel visar stolt upp sin nya pippiväska =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel med sin väska =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel så lycklig att sitta i Bebben igen =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Nu ska vi äntligen köra hem med Bebben wiiiie =) 
Kom paket idag med ...
Wille nya Minnessten ,den andra hade dom skrivit fel på så nu blev det rätt =) 
Min Älskade Wille så  ÄLSKAD & SAKNAD !!! R.I.P 
Angels nya nyckelpigge snutte hon valde idag =) 
& Nalle nyckelringen Angel valde =) 
& Angels nya Pippi resväska =) 
Angel fick en mini stjärna när vi handla =) 
Angels lilla mysiga stjärna hon ska ha i sitt rum sa hon så Tomten ser hon har fint =) 
2 st stora granar md belysning =) 
Mer belysning osv .. 
Wow min älskade Bebbe är hemma HURRA!!! 
Välkommen hem igen Bebben =) 
Dagens instagrambild på Bebben =) 
Julgranarna på plats =) 
Börjar fixa ute belysningen =) 
Instagrambild blir super mysigt =) 
Jag köpte tre st hårfärger till älskade Angel =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Wow vilken dag med massa massa känslor ,först ledsen & smärta för att Älskade Angel blev rädd & ledsen när hon fick vaccinet :( Men som tur var så var hon super glad när de va över & vi hade mysigt vid graven & sen shoppa vi ju & Angel fick välja lite saker =) 
Sen att få hämta hem Bebben var total lycka ,Angel satt & skratta & prata & var så glad hon också att vi fått hem Bebben.
Bilen gick super bra så vi är ju sååå nöjda & glada finns inga ord =) 

TACK TUSEN TACK Tommy vilket underbart bra jobb du gjort & jag är dej evigt tacksam =) 
Nu kom Malin & överaska så kul =) 
Min Älskade Prinsessa Angel sover redan så gott i sin säng efter en händelserik dag =) 

Nu ska vi mysa ner oss & se lite på tv innan det blir att dejta kudden så ha en underbar kväll på er alla =)