onsdag 7 oktober 2015

Älskade Angel hade mardröm :( Börjat med slimen då detoxen e klar =) Var i stan =) Malin hämta Pappa katt =)




Godkväll alla sötsar igår var jag klar med detoxkuren så imorse körde jag igång med slimen =) 
Känns skönt att ha kommit igång med sista steget nu =) 
Jag vakna vid 05,40 av att älskade Angel kom & hon hade haft en mardröm om en häxa som jaga henne ,My & Vincent & att sen hade häxan tagit även mej när jag skulle hjälpa barna ,,,,, 
Uff stackars lilla Angel så hon kröp ner under mitt täcke & vi låg & prata & myste & jag förklara att det var bara en dröm osv så vi låg & myste fram tills kl 07,30 då klev vi upp =) 
Så vi hade riktig mysmorgon !! 
Men tycker så synd om lilla Angel ,hon har inte haft mardrömmar innan så detta var första & jag hoppas den sista för vill min docka ska sova gott & drömma fina drömmar !! 
När vi lämnat älskade Angel på förskolan stack vi in till stan & jag tog en snabb solning =) 
Wow så skönt det var =) 
Sen kom Malin & vi surra en stund & hon tog med sej Pappakatt hem för att se om de funkar ,för jag vill inte han ska frysa ihjäl nu vintern . 
Nu kör vi slimen =) 
 Unna mej en favvokaffe i bilen =) 
Fick paket idag med ... 
3 st 3M iphone laddare =) 
Rebecca gjorde köttfärssås & spagetti till middag =) Jag åt bara köttfärsen & gud vad gott det var =) 
Höstens första brasa tände vi idag =) 
Gud vad mysigt md en brasa att Mysa till =) 
Lilla Gizmo så söt =) 
Älskade Gizmo lite trött =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel kom hem med en fin lapp att dom ska åka till stan med förskolan & hälsa på draken =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Hjärta Angel så Underbar !! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel alltid så Go & glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel somna fort i sin säng !! 
Nu är all belysning på plats =) 
Svårt ta rättvisa kort ... 
Men är super mysigt !! 
Skönt att nu är alla utemöbler inne & all belysning på huset klart =) 
Instagrambild... 
Jättemysigt med alla ljusslingor =) 
Instagrambilder på att nu är äntligen julslingorna på plats =)  
Skönt & börjat få boka av från listan inför julen & det är ju otroligt mysigt nu när det blir mörkt så tidigt att se massa belysning ute på huset osv =) 
Min Älskade Prinsessa Angel somna gott efter vi hade haft lite mor & dotter mys =) 
Nu ska Vi se lite på tv innan vi ska dejtar kudden men vi hörs imorgon igen !!