torsdag 24 september 2015

Vart i stan ,sjukhuset med Vic !! Shoppat till Wille !! Jag Ramla :(

 
Mysigt snart kommer det vita Guldet =) 
Ojoj vilken morgon det blev =) Jag & Rebecca åkte & lämna älskade Angel på förskolan & medans reb gick in med Angel åkte jag bort & hämta upp Victoria ,My & Vincent & körde dom till förskolan & När vi kom ditt stod Reb & Vänta =) 
Victoria lämna sina barn sen åkte vi plocka upp Malin & sen lämna vi av Reb här hemma & jag Victoria & Malin åkte till sjukhuset för Vic ska göra tester ang krampanfallen hon fick .
Jag & Malin satt & vänta sen blev det bort för att hämta victorias bil men den var inte klar så vi släppte henne i stan & åkte hem hämta Rebecca =)
Jag Reb & Malin åkte in till stan igen & gick på rusta & sen hämta Reb hår på rapunzel =)
Sen in på Rituals köpte silverfat till tvålarna & Plocka upp Vic sen hem till Vic & där fika vi & babbla kolla tv tills det var dax hämta hem barna =) 
Angel hade gjort superfin pärlplatta idag min lilla docka så duktig hon är =) 
Här hemma bada vi & myste i spa badet inne =) 
När jag sen skulle natta Angel & vi kom upp sa jag som vanligt till Angel att springa i förväg & lägga sej i sin säng så kommer jag & när jag var på väg till Angels säng så råka jag snubbla på kattungarna som busa runt & jag ramla rejält & söta Angel ropa & fråga" ramla du Mamma" & jag svara ja,då sa lilla Angel "Vänta Mamma jag kommer "så hör jag hur hon kliver ner från sin säng & dom små söta fötterna kommer tassande & när hon kommer fram till mej som ligger ner säger hon 
" Ska jag Ringa 112 Mamma " Lilla sötisen, jag förklara att det gjorde lite ont i benet bara men va inget farligt & att vi ringer Daniel istället så Angel hämta telefonen &då sa hon så sött att "Mamma jag kan inte Daniels nr så ska jag ringa 112 för det kan jag så kan du åka ambulans " Angel är ju så söt så jag börja skratta lite åt hennes söta kommentarer  & då sken hon upp & sa " Mår du bra nu Mamma gör det inte ont längre " 
Ja sa att det kändes bra & jag kunde ringa Daniel själv & vi behövde inte ringa ambulans =) 
Så jag slog nr & vi ringde Daniel .
Sen berömde jag Angel för hur duktig hon vart & hjälpt mej min lilla docka =) 
Gud så duktig min lilla Angel är & så hjälpsam =) 
Jag lyckades ta mej upp på bena men satan så ont det gjorde för jag har vridit benet helt fel men lyckades ta mej fram till Angels säng & stoppa om henne & natta henne & sen la jag mej på min säng & känner hur smärtan blir värre & värre .
Men Daniel & Rebecca kom precis från stan när jag väl fått lagt mej på sängen .
Åhhh Tack Min underbara för hjälpen så lovely kolla andra bloggen ;) 
Vi fikar hos Victoria =) 
Ljuslykta till Älskade Willes minnesplats ..
Självklart var det ett Hjärta på !! 
Så Fin Ljuslykta till Min Älskade Wille !! 
Jag fick en fin blomma idag så sött =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel i bilen på väg hem från förskolan =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel var målad så fint när vi hämta henne på förskolan =) 
Älskade Angel gjort så fin pärlplatta så duktig hon är !! 
Älskade Angel busar & leker md katterna =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel ser på netflix =) 
Mammis älskade Hjärta Angel myser !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Världens underbaraste Angel i sitt kvällsbad =) 
Angel älskar att bada & plaska =) 
Angel dyker & plaskar på =) 
Angel får besk av sin Gizmo =) 
Älskade Angel skrattar så hon tjuter av att Gizmo kommer =) 
Mammis älskade Solstråle Angel nybadad & Go =) 
Angel har fått 2 st inbakade flätor =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel börjar bli trött !! 
Underbara Angel ska ny mysa med Mammi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Nu blir det Angel & Mammi mys =) 
Jag är så extremt trött men går med nån influensa typ & har haft i snart 2 veckor !! 
Det var fint skrivet =) 
Idag har Vart en underbar dag & mysig kväll med min älskade Angel som jag är så imponerad av !! 
Hon ligger & sover så gott i sin säng & jag har vart inne & pussat & gosat med henne ,Gud vad stolt & lycklig jag e som har henne =) 
Nu ska ja försöka vila benet & vi ska nu ha tv mys i sängen & hoppas det känns bättre imorgon för nu gör det super ont :( 
Ha en fin kväll på er alla .