lördag 26 september 2015

Var På Barnteater med My & Vinnie & vic =) VÄRSTA Upplevelsen var jag med om idag ,Älskade Angel,My & Vinnie försvann :( Satte ihop soffan !!

 
God kväll i alla hus & hem ,Morgonen börja bra & vi gjorde oss i ordning & lämna av Malin hemma hos henne & sen åkte jag & Angel till Victoria för vi skulle på barn teater =)
De var super mysigt på teatern & Angel var så glad av att träffa fröken Anna & Monika =) 
Efter teatern gick vi hem till Victoria & Fika ,då sa Vic till barna att gå ut & leka på lekplatsen & jag trodde självklart det var lekplatsen precis utanför så jag sa att de gick bra Angel följde med eftersom lekplatsen "gungan"är typ 5 steg från vic & man ser den från fönstret ...
Barna gick ut & jag & Vic drack kaffe & babbla det var super trevligt .
När jag skulle åka hem sa jag att jag plockar upp Angel utanför & om jag ska skicka in My & Vincent .
Då sa Vic men hittar du till lekplatsen ?? Vaaa sa jag !!! dom e väl bara utanför ... Neeej dom e på lekplatsen ovanför Malin sa vic & jag kände paniken komma att va har dom gått en bit bort ...
Jag skynda mej åka ditt men kunde inte åka in på lekplatsen så jag såg inte barna så jag ropa & ropa mej ingen svar så jag ringde Malin & Fråga om hon kunde gå bak & hämta Angel .
Malin kom & sa Nej de var inga barn där ....
Snacka om min PANIK !!! 
Jag körde bort till Vic för att se om dom kommit ditt ,men då va Vic  precis på väg att åka ,,jag sa måste du inte ha md dej My & Vincent ?? ,,,Nej Ebba passar dom sa hon & jag sa med panik i rösten att barna var inte på lekplatsen hon sa ...
Nehee var e dom då fick jag till svar från Vic som var helt lugn & cool .... 
Malin hoppa in i min bil & vi körde runt runt leta & jag kände hur tårarna börja komma & paniken & hjärtklappning ..DETTA ÄR FAN INTE SANT :( 
Jag hade  ALDRIG  låtit Angel gå med om jag viste dom skulle till en lekplats långt borta :( 
Jag & Malin får syn på Vinnie gåendes på vägen han gråter & är förtvivlad ,jag stannar bilen & ber han hoppa in & fråga var Angel & My var ... Men vinnie var super ledsen & ville till Mamma bara så fick inga svar ..
Jag ringde både polis ,Daniel & peter & grät var förtvivlad & så jävla RÄDD!!! 
Daniel & Rebecca kom fort & vi hitta Älskade Angel & My gåendes på vägen där dom lekte busa precis vid förskolan ...
Har aldrig blivit så glad av att se min lilla docka & är så arg på mej själv att jag trodde inte dom mena en lekplats så lång bort så jag trodde ju självklart barna bara var utanför hennes Vics hus  :( 
Tack olov gick allt bra men ni förstår min rädsla & panik :( 
Angel undra varför jag grät & pussa & krama henne & jag förklara att jag blev ju livrädd & att Angel inte får gå så långt bort .
Men det är ju som Angel sa hon gick ju med My & Vincent & Angel känner ju inte till området el brukar leka där & när jag sa det var okej hon gick med dom (jag trodde utanför) så följer hon med dom & My hade sagt till Angel att dom skulle till skogen plocka blåbär ..Men Vic säger My sa att Angel sakt dom skulle till en fröken så deras ord går olika vägar där .
Väl hemma myste vi ner oss i NYA soffan & jag var så lycklig att allt gått bra ...
Fy fan kan inte sätta ord på min förtvivlan & ni förstår själva alla jävla tankar osv man fick & jag klarar inte ens skriva om det ,detta var verkligen det värsta jag vart med om kan jag lova !! 
När jag & Angel kom hem hade Daniel & Rebecca överraskat med att bära ut den gamla soffan & monterat upp den nya =) 
Så snälla & Goa dom är & tackolov dom kom så fort & hjäpte mej !! 
Nu ikväll kom Fina Malin hit & vad vi gör ser ni på andra bloggen haha  ;) 

Älskade Angel leker med happy meal kartongen =) 
Prinsessan Angel öppnar luckan & pratar =) 
Angel har sån humor så hon får en verkligen att skratta =) 
Underbara Angel ville ha samma frisyr som Mammi har ibland =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskad Docka Angel så LOVELY!!! 
Vi promenerar från Vic till teatern =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Angel & My !! 
Angel & my när vi går till teatern =) 
Mammis älskade Solstråle Angel & My !! 
Angel & My leker bra ihop =) 
Söta lilla Vincent =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel så Go & Glad över att få se fröknarna & Teatern  =) 
Världens vackraste & bästa Angel !! 
Charmtrollet Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!  
Angel träffa många kompisar & tyckte det var så kul =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel väntar spänt på att teatern ska börja =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !!! 
Underbara Angel !!! 
Victoria & My =) 
Äntligen börja barnteatern =) 
Angels fröknar Anna & Monika spela upp en barnteater i sävarånskyrkan =) 
Anna & Monika är igång för fullt =) 
det var en rolig föreställning dom gjorde =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis vackra Angel helt inne i showen =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Solstråle Angel !!! 
Det bjöds på sång & bus =) 
& Fröken Anna sjöng om grönsaker från trädgården & visa upp =) 
Anna gick runt & vissa barna =) 
Prinsessan Angel helt inne i barn teatern =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Världens vackraste Angel !! 
Underbara Angel med sitt fina leende !! 
Älskade Angel var helt såld & så glad =) 
Mammis älskade Docka Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej mitt underbara Hjärta Angel !! 
Monika blev Gubben Höst =) 
Gubben höst kom & de var ett spel ang hösten =) 
Mycket spel & musik =) 
Gud vad Glad min lilla Docka Angel är !!! 
Angel prata md sina kompisar =) 
Angel & kompisen Ellen sprang fort ut när barn teatern var slut =) 
Angel,My & Ellen =) 
Angel var så glad av att träffa Ellen på teatern =) 
Solstrålen Angel alltid så Go & glad !! 
Angel & Ellen =) 
Ellen & Angel är så bra kompisar så dom blev glada av att träffa varann idag också =) 
Angel & Ellen =) 
På promenaden hem till Vic igen ville Angel,My & Vincent göra en teater för mej & Vic =) 
Prinsessan Angel,My & Vinnie =) 
Älskade Angel så underbar & fin !! 
Vi stanna till på en lekplats på vägen tillbaka till Vic !!! 
Älskade Angel,My & Vinnie busa en stund på lekplatsen =) 
Barna har super kul =) 
Charmtrollet Angel gungar på en häst =) 
Underbara barna har kul =) 
Såhär blev ny soffan =) 
Den är mindre som jag ville =) 
& med superbra stor förvaring under bägge divanerna =) 
Blir perfekt ha täcke kuddar osv under =) 
Jagär så super nöjd & glad över detta inköp =) 
Superlätt att bädda upp så blev det en stor säng =) 
Världens bästa soffa kan jag lova =) 
Mammis underbara Angel busar  =) 
Vi har dukat fram lite lördagsmys =) 
Angel myser ner sej i nya soffan & gottar sej med lördagsmys =) 
Älskade Angel !!! 
Vi bädda upp soffan så det blev en stor säng =) 
Underbara Angel bara älskar nya soffan =) 
Vi ska sova här inatt & mysa & Angel var så lycklig =) 
Mammis lilla Mystrollis Angel myser & ser barntv i nya soffan som vi alla älskar =) 
Angel sten slockna & självklart la sej Gizmo bredvid som vanligt =) 
Angel & Gizmo sover alltid så gott bredvid Angel =) 
Jag & Malin duka upp lördagsmys mellan oss i soffan =) 
Ja fy fan vilken mardröm jag var med om idag & vill inte & klara inte skriva mer om de ,,,men ni som har barn kan ju täcka er vad hemskt ...
Är så glad att det gick bra .
Nu ikväll har vi lördagsmyst & haft det underbart & min lilla Angel sover så gott här i nya soffan som vi bädda ut =) 
Så kul & se Angel så glad över soffan =) 
Nu blir det filmtajm här en stund ,sen ser ni vad jag & Malin gör på andra bloggen ;)  så ha en fin kväll på er alla =)