söndag 27 september 2015

Var & Grilla & myste ute Med Angel,My ,Vincent ,Vic & Malin =)Sålde gamla soffan =)

 
Idag åkte vi ut till en grillkåta & grilla korv & pitabröd & njöt i solen =) 
Angel,My & Vincent lekte busa & hade super kul =) 
Angel var gullig & plocka massa lingonris kottar osv till mej som vi ska göra nåt höstmys av =) 
Victorias stora dotter Ebba & hennes kompis kom ridandes å sin häst så även Vic tog en snabb ridtur =) 
Jag ,Malin & Vic satt & babbla & njöt av det underbara vädret =) 
Malin var gullig & massera min axlar =) 
Sen när vi kom hem kom en kille & köpte gamla soffan så nu är den borta ,skönt det gick så fort =) 
Här hemma greja vi lite sen blev det som vanligt Angels bad & mys innan hon somna så gott i sin säng här nere för jag & Malin sover på soffan & då vill ja ha Älskade Angel på samma plan =)
Prinsessan Angel njuter för fullt =) 
Mammis älskade Docka Angel älskar att grilla & va i skogen =) 
Världens underbaraste Angel !!! 
Grillkåtan =) 
Gomat som vi grilla =) 
Grillen är tänd vi tog med ved hemifrån =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Hjärta Angel har plockat blåbär & trätt på ett strå =) 
Jag & Vic babblar =) 
Jag & Victora njuter =) 
Mammi & Angel myser & Vic =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis älskade Hjärta Angel grillar =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Älskade Angel njuter & äter för fullt =) 
Charmtrollet Angel gottar sej =) 
Nu kommer Ebba ridandes =) 
Ebba & hennes kompis kom bort till oss =) 
Nu ska vic rida =) 
Victoria ska hoppa upp & provrida =) 
My & Vncent grillar =) 
Angels fina stå md blåbär =) 
Vic på hästen =) 
Victoria tog en snabb sväng på hästen =) 
Mammi & Angel myser för fullt =) 
Victoria grillar =) 
Mammi & Angel & Vic & My & Vinnie =) Malin tar korten =) 
Vincent grillar =) 
Angel & My Grillar =) 
Ebba på sin häst =) 
Underbara Angel plockar lingonris osv till Mammi =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Älskade Angel & My !! 
Vi hitta en padda & det tyckte Angel var kul =) 
Angel & Vincent i grillkåtan =) 
Mammis älskade Hjärta Angel & Vinnie !! 
Jag får skön massage av Malin =) 
Underbara Angel busar när vi kom hem =) 
Älskade Angel har klätt ut sej =) 
Angl håller på & spexar =) 
Underbara Angel bjuder på en show =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Nukom dom som köpte gamla soffan =) 
Köpte dessa vita högtalare idag =) 
Fick beställt julklapp till Victoria & Malin & mej själv =) 
Roligt test ja gjorde på fb =)
Vart en underbar dag ute i skogen med grill & mys & Älskade Angel har haft så kul =) 
Nu sover min lilla docka så gott efter bad & mys =) 
Jag & Malin ska slänga på en film innan vi dejar kudden så hoppas ni alla har en fin söndagskväll =)