måndag 7 september 2015

Tjohoo hämta hem nya fyrhjulingen =) P-spruta =) Körde Bebben till verkstan =)

 
I dag blev en otroligt lycklig & rolig dag =)
Börja morgonen med att ta min P-spruta sen hämta vi hem vår nya lilla Bebis ;) Vår nya fyrhjuling,självklart en Yamaha Grizzly 700 en 2015 tidig 2016 som är extra bred & hög & med extra svarta skärmar & special fälgar & Däck & underbar kamouflagefärg & med 2 st vinschar en fram & en bak =) 
Wiiie gud vad kul & vi har kört som bara den kan jag lova =)
Sen hämta vi stora bilsläppet & lasta min älskade " Bebbe" bil & körde till Tommys Bil & trim så nu jävlar håller jag tummarna att hon blir lagad så snart kanske jag har min älskade bil igen wiiie så glad jag är =)   
Då var det dax för P-sprutan & nästa blir i December =) 
Uff jag är så sprut rdd men klara det även denna gång så duktig jag är =) 
Kom ett litet paket i dag med en till liten julklapp =) 
Nu är vi hemma med vår nya lilla bebis =) 
Gud vad fin hon är =) 
Wow kolla djupet på fälgarna jag bara älskar dom fälgarna =) 
Välkommen hem vår fina lilla hjulis =) 
Så skönt med en splitter ny fyrhjuling =) 
Underbar kamouflagefärg =)
Jag kör & kör & det är mycket bättre svängradie osv =) 
Kolla vad snyggt kamouflagerad hon är =) 
Instagrambild !! 
Vår fina hjulis =) 
Äntligen fått lånat hem det stora bilsläppet som får ta upp till 1800kg =) 
Underbara släppet ska ta min bebbe till Tommys bil & trim =) 
Instagrambild =) 
Mor & Dotter kör som bara den =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel älskar också nya hjulis =) 
Mammis älskade Docka Angel åker med Mammi på hjulis =) 
Prinsessan Angel älskar att åka med Mammi =) 
Gud vad jag älskar dej min underbara Angel !! 
Älskade Prinsen Daniel tar en sväng med hjulis =) 
KÄRLEKSBARNET Daniel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prins Daniel kör som bara den =) 
Daniel kör fort fort =) 
Även Daniel tycker om nya hjulis =) 
Nu har Älskade Daniel provkört & han var super nöjd =) 
Mammis älskade Prins Daniel Gud vad jag Älskar dej !! 
En till bild på våran nya familjemedlem =) 
Instagarmbild på charmtrollet Angel & Mammi !! 
Instagrambild på Hjulis =) 
Min Älskade Bebbe är lastad på släppet =) 
Underbart nu händer det grejer med min älskade bil =) 
Nu håller jag tummar & tår att hon blir lagad =) 
Världens bästa & underbaraste bil min bebbe =) 
Nu åker min skatt & hoppas att jag kör henne in på gården snart =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Hjärta Angel åker med Pappa på hjulis som tar sej en provtur =) 
Världens underbaraste Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbara Angel på hjulis =) 
Vi käka korvstroganoff så YUMMIE!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel gottar sej med maten =) 
Underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Mams älskade Mystrollis Angel så duktig !! 
Kom en kille från ö-vik & prata om att byta fönster osv här =) 
Snygg bil hade Kristoffer som kom 2 gånger i dag =) Han dök upp nu ikväll igen efter Angel somant=) 
Världens underbaraste Angel med sin lilla cykel ,Gud vad jag Älskar dej min Gumma =) 
Roliga test att göra ibland =) 
Vart en otroligt rolig dag som ni förstår =) 
Otroligt kul fått hem nya familjemedlemmen hjulis =) 

så har vart mycket fyrhjulingskörning idag =) 
Nu ska vi ha soffmys här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla fina läsare =)