söndag 20 september 2015

SöndagsMys & massa bad =)

 

Precis =) 
Hahahaha =)
Imorse hade vi  en mysig frukost ihop med My & Vinnie & Malin =)
Sen var det full rulle på barna med lek,Bad & bus =)
Angel har haft super kul & lekt busat hela dagen så hon är super trött.
Victoria kom & hämta My & Vincent runt 16,30 så barna har haft kul hela dagen =) 
När Victoria kom fika vi & babbla lite & det var som vanligt trevligt =) 
Sen blev det städa upp lite & Malin åkte hämta ett par byxor hon köpt =) 
Malin ska sova här inatt så vi ska ha lite filmas & frossa gotta eftersom vi imorgon börjar detoxa & då får vi inte äta socker,mjöl osv så vi passar på & frossa ikväll =)  
Älskade Angel äter frukost med My & Vinnie =) 
Charmtrollen Angel,My & Vincent =) 
Underbara Angel & My äter glass & ser Netflix en stund =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsen Vincent gottar sej =) 
Älskade Angel dansar & har disco =) 
Angel & Vincent dansar =) 
Älskade Angel har ritat en sån fin teckning till mej =) 
Jag fick även ett fint brev Angel gjort =) 
Där hon skrivit Mamma & tre Hjärtan för jag älskar dej i =) Gud vad fint tack min underbara Angel !! 
Gud vad duktig min lilla Angel är !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Docka Angel !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Hjärta Angel alltid så Go & Glad !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel har gjort fina tofsar =) 
Till lunch åt vi tacos =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbara Angel,Vincent & My !! 
Angel & Vinnie badar =) 
Sötisarna Angel & Vinnie !! 
Prinsessan Angel älskar att bada & dyka =) 
Angel,My & Vncent har kul i badet =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel plaskar & busar med My & Vincent =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara solstråle Angel !! 
Angel & Vinnie leker =) 
Dom har kul ihop & leker bra =) 
Älskade Angel satte blåbären på en pinne =) 
Prinsessan Angel älskar blåbär =) 
Min Älskade Docka Angel stenslockna i soffan !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel sover så gott !! 
Angel & Gizmo sover alltid ihop så sött =) 
Världens underbaraste Angel sover gott med sin Gizmo intill sej =) 
Jag & Malin ska frossa i gotta & se film =) Vart en underbar dag & att se Angel,My & Vincent leka & busa är kul =) 
Men min lilla Gumma somna super fort ikväll ,hon var helt slut efter allt bus =) 
Nu har jag & Malin myst ner oss i soffan & ska se film & frossa gotta eftersom imorgon börjar vi detoxa =) 
Ha nu en underbar kväll på er sötnosar så hörs vi imorgon igen =)