lördag 19 september 2015

Premiär Angel ska ha sina kompisar My & Vincent här & sova över =)Beställt ny soffa =) Massa Lördagsmys =)


Godkväll på er Godingar ,morse fick jag köpt en ny soffa ,det blev samma som jag redan har bara det blev en bäddmodell =)
Så nu längtar jag tills den kommer =) 
Måste sätta ut den soffan jag har nu så hoppas jag får sålt den innan den andra kommer =) 
I dag kom Katja & Tomas & Lämna My & Vincent som jag & Malin ska passa här tills imorgon =) 
Detta är stort för älskade Angel eftersom det är första gången kompisar ska sova över =)
Malin kom lite senare & vi bada & busa med barna & vi gjorde tacos till Lördagsmys & sen duka vi upp massa gotta & hade riktigt mys & bus med barna =) 
Underbart u har jag beställt nya bäddsoffan =)
Blev en likadan nästan bara denna är svart & bäddsoffa =) 
Se vad stor säng det blir när man bäddar upp soffan =) 
Det är smart förvaring i varje sida som man kan lägga täcken osv i =) så smart =) 
Prinsessan Angel & My har målat sej fina =) 
Älskade Angel tyckte det var super kul att måla sej med My =) 
Angel & Vincent busar =) 
Söta lilla Vinnie har också målat sej fin =) 
Lila Prinsen Vinnie så söt =) 
Vinnie så stolt över hur fint han målat sej =) 
Malin med Vinnie,My & Angel spelar tv spel =) 
Spelar Super Mario =) 
Nu blev det bad bus på barna =) 
Älskade Angel ,My & Vinnie badar & busar =) 
Sötnosarna i badet =) 
Angel med sina fina kompisar My & Vinnie =) 
Mammis älskade Docka Angel med kompisarna My & vincent !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Angel,My & Vinnie har på sej olika skor & klär ut sej lite =) 
Nu blir de snart taco =) 
Vi ska ha Taco mys ikväll =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så go & glad att My & Vincent är här =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel ska nu äta taco med sina fina kompisar =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Angel,My & Vincent ska nu gotta sej med taco =) 
Vinnie tyckte om taco =) 
Mmmm YUMMIE!!! Vi hade super mys runt bordet & blev mycket skratt & bus =) 
Sötisarna äter för fullt =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Dagens instagrambild på Tacomyset !!!
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara solstråle Angel !
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Vi har dukat upp lite Lördagsmys =) 
Nu blir det lördagsmys med alla barn =) 
Prinsessorna Angel & My =) 
Charmtrollen Angel,My & Vincent =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel lördagsmyser med My & Vinnie =) 
Kompisarna Angel & My !! 
Instagrambild på Lördagsmyset =) 
Underbara Angel busar & spexar =) 
Angel,My & Vinnie har kul ihop =) 
Världens underbaraste Angel så LOVELY!! 
Underbara Angel,My & Vincent busar för fullt & har så kul ihop =) 
Älskade Angel,My & Vinnie har kul ihop =) 
Angels premiär första gången en kompis sover över =) 
Angel & my har super kul & busar ihop =) 
Angel & My ska sova i samma säng så det är både spännande & kul =) 
Prinsessan Angel stenslocka rätt fort efter allt bus & lek =) 
Även Vincent stenslockna fort =) 
Angel & My sover så gott =) 
Utslagna Prinsessor sover gott =) 
Så söta dom är & la sej skavfötters =) 
Kompisarna Angel & my sover så sött !! 
Instagrambild på Prinsessorna Angel & My & Prinsen Vincent =) 
Gizmo lägger sej alltid bredvid Angel & sover med henne så sött =) 
Prinsen Vincent sover så sött !! 
Underbara Angel & My !! 
Har vart en otroligt busig & Rolig dag för barna & detta med att en kompis från förskolan ska sova över är ju super spännande & dom är så söta & har så kul ihop =) 
Vi har badat ,ätit myst & busat hela dagen & kvällen så dom somna superfort =) 
Nu ska jag & Malin se på film & slappa så vi hörs imorgon igen så ha en underbar dag på er alla sötisar =)