lördag 5 september 2015

Plocka Blåbär,cykla & myste =) Malin åkte hem Passa My & Vinnie =)

 
Då var det Lördag & vi har haft morgonmys här hemma =) 
Idag har vi plockat blåbär ,cyklat & haft mys =) 
Jag & Malin greja uppe & jag börja rensa sortera i tarotrummet men kommer ta tid att gå igenom alla papper & kläder jag har där ...Men vi fick börjat i allafall =) 
Kolla andra bloggen Massa mer =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! Angel har plockat blåbär på ett strå & är så stolt =) 
Prinsessan Angel cyklar =) 
Älskade Angel är så duktig på att cykla helst själv & utan stödhjul =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Angel fick en Happy meal av Pappa när dom var i stan medans jag & Malin rensa =) 
Angel fick en bok i happy mealet =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel busar =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så Underbar !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Gjorde en instragrambild idag =)  
Nu har Malin åkt hem för hon skulle hämta My & Vincent & passa dom för victoria tills imorgon eftersom Vic ska på cykelfesten =) 
Jag fortsatte lite i tarotrummet & nu har vi dukat fram lite Lördagsmys & ska se film & mysa så vi hörs imorgon igen min söta fina läsare =)