måndag 14 september 2015

Planeringdag på dagis !! Angel fick nya skor & telefon =) busat & lekt på ny lekplats =)Mina nya stolar & kaffemaskinen kom =)Angel brände sej på brännvässla :( Pappakatt ska få sova inne i natt =)

 Ojaaa så ska det va =) 
Precis =)
Mysigt =)
Hej Godingar ,idag var det planeringsdag på förskolan så det blev en sväng till stan & Angel fick nya springskor som hon älskar =) 
Blev en lunch på Mc Donalds sen busa & lektes det vid lekparker & Angel tycker det är så kul att vara på nya lekplatser & busa =)
Idag kom äntligen mina nya köksstolar men kommer inte packa upp dom förens om några dagar =) 
Även kaffemaskinen kom så underbart det ska bli fixa till i köket med lite nytt igen =) 
Angel fick min gamla samsung mobil som vi satte i simkortet som var i gpsen som jag beställde till Gizmo men har skickat tillbaka den eftersom den var förstor så då blev sim kortet över .
Gissa om Angel blev SUPER LYCKLIG  över sin telefon =) 
Jag la in mitt nr så hon behöver bara trycka på 2an så ringer min mobil & Pappas på 3an ,Daniel på 4an & Rebecca på 5an & hem telefonen på 6an så gissa om älskade Angel gick & ringde oss hela tiden lilla sötnosen =) 
Angel blev super glad när jag ringde henne =) 
Tänk vad så lite kan göra så mycket =) 
Angel råka bränna sej på en bränvässla i dag när hon & Pappa skulle plocka hallon .min stackars lilla gumma .
Vi sköljde i kallvatten & sen smörjde jag med kylbalsam så det vart bättre .
Älskade Daniel går ut tar emot mina nya köksstolar & Även deras nya köksstolar kom =) 
Äntligen kom stolarna =) 
Älskade Daniel kämpar på =) 
12st stolar 2 i varje kartong ,6 stolar till mej & 6 stolar till Daniel & Rebecca =) 
Dagens instagrambild ... 
Blev rätt fyllt bak soffan med kartonger ... 
1 st stolar bakom soffan ska bli kul sätta upp & göra iordning =) 
Fick beställt & Fixat älskade Willes minnes sten ... 
Äntligen klara jag av sätta in en bild & text & bestölla en minnes sten till min älskade Wille-kille !!! 
Mer paket om idag =) 
Mammis älskade Docka Angel klättrar & busar =) 
Prinsessan Angel på dom stora sofforna & borden =) 
Älskade Angel i den stora rännan =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel klättrar för fullt =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Charmtrollet Angel så duktig på klättra & busa =)
Världens underbaraste Angel rider på en elefant staty =) 
Prinsessan Angel ska in & köpa nya skor =) 
Älskade Angel kör motorcykel =)
Världens bästa Angel älskar karuseller =) 
Mysig lunch med Pappi på Mc Donalds =) 
Våran underbara Angel så LOVELY!! 
Älskade Angels nya springskor hon valde idag som hon kallar för sina fotbollsskor =) 
Angel fick en ny söt nalle av Pappi idag =) 
Världens bästa Angel md sin nya nalle hon fick av Pappi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel fick denna lilla barbie docka i sitt happy meal !! 
Stackars älskade Angel har bränt sej på en brännvässla & har lilla fingret i vatten !!! 
Mammis älskade Hjärta Angel med sin nya telefon så lycklig =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leendec !!!
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Prinsessan Angel så stolt & glad & pratar meed pappi som ringt till Angels telefon =) 
Älskade Angel blev så glad & LYCKLIG över telefonen hon fick & hon greja & dona & Ringde & hade sej =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så Underbar !!! 
Stolta underbara Angel ute & cyklar & har sin telefon i fickan & blev så glad när jag ringde =) 
Världens underbaraste Angel alltid så Go & Glad !!! 
Jag & Min Älskade Wille kille !!! 
Gud vad jag  SAKNAR  min underbara Wille !!! 
Instagrambild på mej & min underbara Wille som fattas mej :( 
Sött test på Fb !!! 
Gud vad kul det var att se Angel så stolt & lycklig över den gamla telefonen hon fick av mej idag ;) Man märkte hon kände sej stor & stolt =) 
& de var så gulligt nu när hon skulle lägga sej ville hon springa upp i förväg & lägga sej & sa hon ringer mej när hon lagt sej ,
Vilket hon gjorde hon ringde mej stolt & berätta hon låg i sängen & sa Godnatt & att hon älska  mej & att jag skulle komma upp nu =) 
Min underbara goa Angel ,jag blir så varm i Mammihjärtat se dej så stolt & lycklig & att du känner dej så stor med telefonen =) Nu blir det mysa ner sej i soffan & i natt ska " Pappa katt" få sova inne på prov eftersom vintern närmar sej .
Pappakatt som vi kallar han är för att han är pappa till Nalas kattungar &  Gizmos Pappa & den katten har varit här hela sommaren & bor ute i vår ladugård & verkar inte ha någonstans att bo :( 
Hur kan någon skaffa katt & sen bara överge den :( 

Fy fan för sånt folk jag blir så arg .... 
Så vi har tagit hand om han hela sommaren & avmaskat han plockat fästingar & gett han mat osv hela sommaren ...men nu närmar sej vintern & vi kan inte låta han vara ute för då fryser han ihjäl så inatt ska jag prova låta han få sova här inne ... 
Ha nu en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen .