fredag 11 september 2015

Pappi hämta Angel på förskolan med Fyrhjulingen =) Tjejkväll hos Victoria =)


Hej sötisar ,då var det äntligen fredag igen & det älskar vi här hemma =) 
Linkansåkeri kom i morse & Hämta älskade Daniel för dom behövde extra folk =) 
Jag & Reb greja uppe i tarot rummet sortera i alla lådor & papper osv ..så skönt nu är det bara garderoben kvar så är det färdigt =) 
Pappa hämta Älskade Angel med fyrhjulingen på förskolan & det var poppis kan jag lova =) 
Sen åkte dom & hade picknick & massa mys & cykla osv =) 
Jag åkte bort till Victoria för vi hade tjejkväll satt & prata & myste =) 
Vic bjöd på otroligt god brieost som hon smält i ugnen med rödlock olivolja salt peppar & tomater gud vad gott det var & digestion kex till det YUMMIE!! 
Måste Kolla på andra bloggen på vår "tjejkväll" hahaha Wiie =) 
Inte varje dag Linkans åkeri kommer in på gården & behöver ha Daniels hjälp =) 
Mammis älskade Docka Angel så glad när Pappa kom & häta henne på förskola =) 
Mammis älskade Guda Gåva blev så lycklig över att Pappa kom med fyrhjulingen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Hjärta Angel vid linbanan =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel älskar att åka linbana =) 
Älskade Angel klättrar & busar =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Angel hjälper till laga mat så duktig hon är =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Solstråle Angel cyklar för fullt =) 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel såotroligt duktig på att cykla !!!!
Underbara Angel klättrar & Busar för fullt !!
Älskade Angel åker linbanan =)
Världens bästa Angel busar & har kul =) 
Älskade Victoria hade dukat upp med ost & kex när jag & Malin kom =) 
Instagrambild på myset hos victoria =) 
Victoria har gjort supergod brieost i ugnen med tomater & rödlök olivolja salt & peppar =) 
Supergott & ha på digestivekex YUMMIE!! 
Haha skulle skaffat såna lampor haha  =) 
Det är en underbar fredagskväll & skönt komma hemifrån & gud vad kul det är här hos Victoria & nu börjar vi komma igång =) 
kolla andra bloggen wiiie LOVELY =) 
Ha en fin fredagskväll på er alla mina fina läsare det ska vi ha =)