onsdag 16 september 2015

Pappa åkt ut på sjön på jobb !! Äntligen fick jag hem min miele dammsugare =) Shopping =)




Haha Precis ;) 
Ahahahaha =) 
Hej på er alla fina Godingar ;) 
I dag åkte Peter ut på jobb på sjön igen ,men han var & lämna älskade Angel på förskolan & dom fick sagt hejdå ordentligt !!
Sen var de in till stan =) 
För ett tag sedan var jag tvungen köpa en ny Miele dammsugare eftersom min andra Miele bestämde sej en dag för att inte starta ... Jag har länge tänk på att lämna in den andra mielen & kolla varför den inte starta ,men tog typ ett halvår men nu fick jag tummen ur & lämnat in den & det kostade 1800kr & det är det värt eftersom den kosta ca 6000kr på kampange när jag köpte den för några år sedan & de var innan dom nya bestämmelserna kom ang motorerna på dammsugare så de är en extremt stark & bra Miele ,dom nya Mielerna är inte lika bra motor effekt på. 
Så idag ringde dom från Norrvitt & tala om att den var klar så vi åkte & hämta den =) 
Underbart att få hem min andra Miele så nu har jag 2 st med superbra motorer =) Får ha den ena på övervåningen =) 
Idag satte jag upp den nya kaffemaskinen & wow vad stilren & bra den var så jag njöt verkligen av kaffet idag =) 
Fick även hem dom nya Julsängkläderna & 3 st Hjärtljusslingor skönt få lite nytt inför Julen =) 
Idag kom även paketet med Hösten/Vinterns DETOX kur =) 
Jag detoxar ju kroppen varje höst/vinter & sen innan sommaren så på Måndag ska jag börja Detoxa kroppen så den är på noll nu inför vintern =) 
Köpte även en kur till Malin så vi ska köra ihop =) 
Malin kom hit nu ikväll & ska sova här så det blir mys här hemma =) 
Älskade Angel är super glad & vi ska ha lite LillLördagsmys nu eftersom de är första kvällen Pappa åkt så blir det lite tjej kväll & det gillar Angel =) 
Angel är lika Go & glad som vanligt & hon är så roligt när jag fråga hur det kändes att Pappa åkt svara hon 
" Jätteskönt för nu har jag dej för mej själv & De är du & jag Mamma & Pappas andedräkt var så dålig" Hahahaha att jag inte dog av skratt ,,,min lilla underbara docka gud vad jag Älskar dej =) 
Pappa hjälper Angel med strumpbyxorna =) 
Älskade Angel & Pappa !!!
Far & Dotter KÄRLEK !!!
Prinsessan Angel & Pappa pussas & kramas för fullt för snart åker Pappa på jobb på båten i 28dagar !!
Stolta & Lyckliga Pappa & Angel pussas & kramas för fullt innan Pappa ska åka =) 
Smack Pappa & Angel pussas hejdå så söta !! 
Mysigt vakna & ha så många medd =) Snuttmys =) 
Wiiie underbart min fina Miele dammsugare hemma & hel =) 
Dagens instagrambild =) 
Söta Mamman Nala vilar inne hos mej =) 
Nala har blivit så trött efter sin sterilisering som hon gjorde för en vecka sedan ... 
Nala sover gott ...
Jag bädda ner henne under fällen =) 
Nala myser =) 
Fyllt på med lite läsk igen =) 
Lite mat & juice & läsk =) 
Nya Kaffemaskinen packar jag nu upp =) 
Här är den gamla kaffemaskinen ... 
Nya på plats =) 
Super snygg design =) 
Ny brygger jag kaffe med malda kaffebönor =) Självklart är den som den andra man kan både mala kaffebönor el använda malet kaffepulver =) 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel var blöt om knäna när hon kom från förskolan .. 
Paket =) 
Med nya Julbäddseten =) 
Även 3 st Hjärtljusslingor =) 
Jättefint mysigt Julbäddset =) 
Blir mysgt bädda med detta nya bäddset till jul =) 
Fina dekorativa Hjärt ljusslinga ... 
Blir fint ha i blommorna där utanför dörren =) 
Instagrambild =) 
Mammis älskade Docka Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Hjärta Angel =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Prinsessa Angel !! 
Blev Taco Gratäng till middag idag =) 
Mmmm YUMMIE!!! 
Vi har dukat fram lite myspys =) 
Vi har lite onsdasgsmys =) 
Charmtrollet Angel !! 
Mammis älskade Solstråle Angel busar & spexar =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Världens bästa Angel alltid så Go & Glad !! 
Puss på dej Mammis älskade Mystrollis Angel gottar sej med jordnöttsbågar !! 
Underbara Angel myser med Mammi !! 
Älskade Angel spexar =) 
Sötnosen Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Jag Älskar dej mitt underbara Hjärta Angel !!! 
Detoxkuren & slimkuren kom idag till mej & Malin så på Måndag kör vi igång =) 
Även Maxsol & Vitaminer osv så blir boosta kroppen inför vintern =) 
Gjorde lite roliga test på Fb hahaha =) 
Hahahaha Malin gjorde samma test =) 
Ett till test jag gjorde haha 
Ja det kan ju stämma =) 
De har varit en dag i full fart & det är så mysig nu på kvällen =) Jag & Angel & Malin har dukat upp lite gotta & myser i soffan =) Vi har bäddat här i soffan & ska sova här inatt så det är lite av en tjej kväll =) 
Angel är ju bara så underbar & go & Mysig =) 
Nu ska vi fortsätta mysa här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar dag på er alla fina sötisar =)