onsdag 9 september 2015

Jobbigt beslut har tagits idag :( Beställt mer julklappar =) katternas julstrumpor osv kom =) Soffmys =)

 
Hahaha =)
Ojaa stämmer rätt bra faktisk =) 
Hello Sötnosar, idag fick jag beställt lite mer julklappar till Älskade Angel =) 
Fick även ett paket med lite julklappar & julstrumpor till katterna så nu ska jag bara ha katternas adventskalendrar så är katterna klara =) 
Peter har var på takjobb hela dagen så vart ingen tid med lilla Angel 
Daniel är duktig & jobbar hos Linkans åkeri & kör budbilen ,så jag & Reb har grejat här hemma .jag fortsatte sortera rensa uppe i tarot rummet & gode gud vad skit har slängt ca 2 1/2 sopsäckar med papper & skräp ...
Ändå är jag bara halvvägs i tarot rummet men får ta lite dag för dag så blir det klart nångång ....
Älskade Angel har som vanligt badat i poolen & busat runt rejält här hemma =) 
Tyvärr var vi tvungna att prata med Matte i dag ang att dom måste börja tänka på att börja flytta så småningom pga av att Daniel & Rebecca inte kan bo en vinter till ute i boden utan vatten toa kök osv & den blir för kall på vintern ...
Känns inte kul då vi trivs med att ha Madde & matte & Julia här ...
Men måste ju tänka på att jag är sjuk & jag behöver ju ha Daniel & Rebecca nära eftersom dom jobbar för mej .
Vi kan  inte låta Daniel & Rebecca flytta till stan för då har jag & Angel ingen hjälp & dom klara inte en vinter till i boden så vi har inget val än att be Matte & Madde flytta när dom hittar nåt annat :(
Vi sa även att om det tar mer än 3 månader så är det okej ivi kastar ju inte dom. 
Men gud vad det känns tungt :( 
Vi försöker hitta andra lösningar som vi har planer på att bygga ett till hus men tror inte vi hinner göra det nyckelfärdigt på kort tid  :( 
Fan vi vill inte att dom ska flytta men hur ska vi lösa detta ??? 
Jag måste ju ha hjälp här hemma så kan ju inte låta Daniel & Rebecca flytta heller :( 
FAAAAAN är sjuk less på att vara sjuk :( 
Kan jag inte bara vakna upp en dag & va frisk & fått tillbaka känsel i mina ben & Armar ,ja bena iallafall :( 
Jävla pissliv ,ja är så extremt ledsen & allt känns så jävla jobbigt :(
Vill ju inte dom ska flytta men har ju inget val :(  
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så duttig & cyklar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis älskade Docka Angel så underbar & alltid så Go & Glad !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Mammis älskade Hjärta Angel !!! 
Prinsessan Angel nybadad & i onepicen myser =) 
Älskade Angel soffmyser =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Mystrollis Angel !!! 
Blev överraskad med mina favvo choklader vit Lions YUMMIE!! 
Paket med katternas julstrumpor & lite julklappar till dom =) 
Ja de har varit en bra dag fast otroligt jobbig med tanke på att vi vart tvungna säga upp Madde & Matte fast vi vill ha dom kvar :( 
Men måste ju se till att jag & Agel har hjälp eftersom vi inte klara oss själva pga dessa jävla ben & Armar :( 
Så det är med stor sorg & ångest jag sitter med nu ..varför kan de inte bara finnas en lösning fort fort :( 
Annars har det vart en rätt bra dag & nu blir det lite soffan här hemma så vi hörs imorgon igen !!