söndag 6 september 2015

Hämta Katja & vi åkte till Vic,Vi tog med oss barna hit & Angel badar & busar med sina kompisar My & Vinne =)



Godkväll på er Godingar, som ni märker så sätter jag in olika texter som jag tycker är bra skrivet =)
Så vissa dagar blir de fler dagens ord & andra mindre =) 
Imorse vakna jag av att jag hade massa missade samtal från Victoria & Malin ,så typiskt jag brukar alltid ha telefonen med mej upp men inatt låg den nere ...
Tyvärr var det lite tråkigheter som hänt .....
Jag fick tag på Malin & sen fick jag prata med Katja så det sluta med att jag åkte hämta Katja & Natalie så åkte vi till Vic & prata ...
Katja ska ha My & Vinnie några dagar så vi hämta upp dom hos Malin & åkte till stan lämna Natalie vid bussstation för hon skulle hem till Luleå,,,sen åkte vi förbi hemma hos Katja hämta hennes son Linus & badläder sen åkte vi hem hit =) 
Angel blev super glad Att My & Vinnie kom =) 
Barna käka Glass ,bada & busa för fullt & vi käka både lunch & middag ihop så mysigt =) 
Linus fick köra fyrhjuling för förtas gången & gud vad kul han tyckte det var så han körde & körde fast det börja regna =)
Massa mer i andra bloggen :)  
Mammis älskade Docka Angel snickrar =) 
Älskade Angel snickrar för fullt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!!
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis älskade Mystrollis vilar sej lite =) 
På Busstationen & lämnar av Natalie =) 
Söta Prinsen Vincent =) 
Söta Prinsessan My i min bil =)
Pappi & Linus =) 
Peter lär Linus kör hjulingen =)
Katja & hennes fina son Linus =) 
Linus kör sin fina Mamma på hjuligen =)
Pappa busar med Angel ,Vinnie & My =) 
Älskade Angel hoppar & busar med My & Vincent =)
Pappa vaktar barna =)
Angel ,My & Vincent busar & har kul ihop =)
Kompisarna Angel & My!!
Prinsessorna My & Angel dansar & busar innan badet =)
Så söta & Fina Angel & My är =) 
Angel hjälper lilla Vinnie =) 
Nu är även Vinnie redo för poolen =)
My & Vincent busar lite innan det blev bad =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !!!
Prinsessan Angel badar ned Vinnie,My & Linus =) 
Världens underbaraste Angel busar & har kul =) 
Charmtrollen Angel & vinnie =) 
Angel & Vincent busar i poolen =) 
Vinnie & My & Angel !!!
Barna hade super kul =) 
Angel & Linus dyker för fullt =) 
Angel kollar när Linus dyker & My & Vinnie plaskar =)
Barna hade super kul i poolen =)
Linus & Angel dyker & har kul =)
My ,Vincent & Angel har super kul i poolen =) 
Sötnosarna i badet =)
Se så söta & goa & glada dom är =) 
Underbart höra & se barna ha så kul i poolen =) 
Linus var en super ra badvakt =) 
Linus & Angel ville mest dyka =) 
Söta syskonen My & Vincent !! 
Angel & My när vi åt middag =) 
Kompisarna Angel & My har kul ihop =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!!
Världens bästa Angel busar & skojar vid maten =) 
Underbara Angel spexa & busa så My & vincent skratta som bara den =) 
Vi hade otroligt roligt under middagen & så mysigt =) 
Världens bästa Agel så underbar !! 
Vart en otroligt fin & rolig dag & så kul ha både My & vincent & Linus & Katja här =) 
Barna har haft super kul & det var kul se Linus kör fyrhjuling för första gången & han verkligen älska det =) 
Nu blir det lite soffmys för jag har precis kört hem katja med Linus My & Vincent som ska sova hos katja =) 
Ha nu en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon gen =)