söndag 13 september 2015

Grattis på halvårsdagen =) Busplanten med Ludde & Ebba =) Söndagsmys =)

 Ojaa Mys =) 
Så sant 11 
Godkväll Mina fina Godingar =) 
Stort Gratts till Älskade Angel som blir 5 År & 6 Månader i dag & det fira vi ordentligt så Imorse åkte Angel & Pappa & möte upp Ludde & Ebba & Ebbas Morfar på busplaneten & där var de bus & lek på hög nivå kan jag lova =)
Vi har en katt här ute på gården som vi döpt till "PappaKatt" eftersom han är pappa till Nalas bebisar,( Gizmo,Hammie & snövit ) .
Han har vart här hela sommaren & vi tycker så synd om han ,han verkar bo i ena ladugården här ute & vi har försökt göra han ren & plockar fästingar ger han mat osv .
Fattar inte hur någon kan skaffa djur sen bara överge dom så :( 
Han verkar va väldigt strykrädd typ men vi försöker kela & mysa med han .
Men har inte vågat ta in han över natten än för vet ju inte hur han blir då,han kanske pissar & skiter överallt ...
Han är inne nästan hela dagarna & han blir mer & mer kelet & på kvällarna brukar jag kela med han i soffan & han börjar bli världens keligaste katt nu så det gör ont i hjärtat veta att vintern kommer snart & vi är rädd han ska frysa ihjäl då så jag måste prova ha han inne nån natt & se ....
Älskade Angel & Pappa har haft en riktig far & Dotter dag med massa bus ,lek & mys =) 
Jag har fått grejat hemma & pratat med Malin o vi har det så trevligt =) 
Nu i kväll åkte jag & Hämta Katja & lämna henne hos Victoria & de blev en fika där & lite surr så trevligt =) 
Kolla andra bloggen wiiie ;)
Mammis älskade Docka Angel har gjort så fina sugerör & tejpat & satt ihop dom med gummiband osv =) 
Älskade Angel busar för fullt =) 
Här är fina "Pappakatt" 
Både Gizmo & Pappakatt morgon myser med Mej & Malin =) 
Pappakatt fatta tycke för Malin direkt =) 
Fina söta Pappakatt ,täk hur an nån överge han :( 
Denna söta fina Pappakatt har vart hos oss hela sommaren & nu måste vi se till att han inte fyser ihjäl i vinter så jag får väl adoptera han =) 
Malin & Pappakatt myser !! 
ja Daniel & Rebeccas 4 katter & min & Angels ena katt Gizmo & Pappakatt äter frukost hahaha 
så just nu är det 6 st katter här hemma på gården som är våra ,fast bara Gizmo är min & Angels =) 
Snövit,Pappakatt,Kaira,Gizmo & Hammie =)
Pappakatt,Nala,Gizmo,Hammie ,Snövit & Kaira =) 
Gizmo äter mat med sin Mamma Nala & Pappa Pappakatt & Syster Hammie =) 
Kul & ha bild på Gizmo Med sin Mor & far & syster =) 
Katterna äter & gottar sej för fullt =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel utanför busplaneten =)
Älskade Angel så LOVELY!!!
Prinsessan Angel klättrar & busar för fullt på busplaneten =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel busar i bollhavet =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Charmtrollet Angel tar en pause i busandet =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Underbara Angel åker rutchkana =) 
Världens bästa Angel fick en klubba som ser ut som en mun med tänder så roligt tyckte Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel tar lite pause i allt lek & bus =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbara Angel spelar spel med Pappi =) 
Älskade Angel är så duktig på att klättra & här kl'ttrar hon hela vägen upp på klätterväggen =) 
Lite lunch på busplaneten blev pannkakor med sylt & grädde =) 
Mmmm YUMMIE!!Underbara Angel gottar sej med lunchen =)  
Ebba & Ludde & Ebbas morfar kom =) 
Angel & Ebba & Ebbas Morfar !! 
Angel med sina fina kompisar =) 
Angel & Ebba busar för fullt =) 
Vackra Angel gör en beställning på vad hon vill ha =) 
Angel beställde en choklad shake typ =) 
Angel & Ebba leker & Busar så bra ihop =) 
Söta Ebba smakar på Angels shake =) 
Charmtrollet Angel så underbar !! 
Angel alltid så Go & Glad !!! 
Världens bästa & vackraste Angel !!! 
Mammis älskade Solstråle Angel i rutchkanan =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Älskade Angel med sitt underbara skratt =) 
Nu lite kvällis hemma efter en otrolig rolig dag på busplaneten =) 
Angel gjorde ketchup teckningar =) 
Utanför hos katja när jag vänta på att hon skulle komma så jag kunde köra henne till Vic  =) 
Kvitto på att jag skickat in Drägner alkomättare & alkomättare Am800 på kalibrering =) 
Saknar min älskade Wille så otroligt mycket & gör så ont !!! 
Världens finaste & bästa hund min älskade Wille !!! 
Älskade Prinsen Wille du saknas mej !!! 
R.I.P min älskade Wille & Mia som var Min Farfars hund !!! 
Jag myser & Kramar om min älskade Wille utanför hos veterinären den värsta dagen i mitt liv !!! 
Saknaden efter Wille är olidlig & jag går sönder mer & mer ,så det där att det blir bättre stämmer inte..Detta är det värsta jag vart igenom & tycks aldrig bli bättre .... 
Men idag har vi Firat älskade Angels halvårs dag att hon fyller 5 År & 6 Månader =)
De fira vi på busplaneten så Angel har haft en otroligt rolig dag & det är det viktigaste =) 
Nu blir det lite soffmys här så vi härs imorgon igen .