torsdag 3 september 2015

Gizmos Rosa Transportbur & vattenfontän kom =) Victoria kom & Fika & köpte Gizmos andra bur =)

 
Hej Sötisar,Älskade Angel ville ha sin nya kjol & fintröja till förskolan idag & gud vad fin min lilla Prinsessa är =) 
Idag kom Gizmos nya Rosa transportbur & rosa vattenfontän =) 
Fick ju panikköpa en transport bur när vi skulle vaccinera Gizmo men hitta tyvärr ingen rosa så det blev en röd vit ,men hitta en rosa vit som jag vill ha på nätet så beställde hem den =) 
Den röd vita sålde jag idag till Victoria som ska åka hämta hem sin nya lilla Kattbebis =) 
Victoria kom & fika & det var trevligt =) 
Gizmo fick även en rosa vit vattenfontän som hon älskar & det är bra för då är vattnet alltid fräscht till henne så en bra investering =) 
Var & hämta upp pooldammsugaren idag tjohoo känns bra =) 
Kolla andra bloggen så Underbart tack min underbara =) 
Dagens instagrambid på underbara Angel i morse =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel myser med sin Gizmo =) 
Älskade Angel & Gizmo !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så underbar !! 
Paket till Gizmo kom idag =) 
Med En vattenfontän till Gizmo =) 
& Gizmos nya transportbur =) 
Äntligen hitta jag en som är rosa & Vit & med matskål & vattenskål & säkerhet för bälte osv .. 
Gizmos fina rosa bur =) 
Söta Gizmo gick in själv & kolla in sin nya bur =) 
Gizmo gilla buren =) 
Jag hann inte lägga ditt fällen förens Gizmo låg där =) 
Gizmo i sin rosa transportbur =) 
Gizmos vattenfontän inkopplad så nu får hon fräscht vatten =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Hjärta Angel så underbar !! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Älskade Angel visar sina fors hårspännen =) 
Charmtrollet Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Världens underbaraste Angel !! 
Älskade Angel har gjort så fint hasand på förskolan så duktig hon är min underbara Docka !! 
Prinsessan Angel myser med Mammi i soffan =) 
Världens underbaraste solstråle Angel !! 
Älskade Angel cyklar lite =) 
Underbara Angel är super duktig på att cykla helt själv utan stödhjul =) 
Världens underbaraste skratt har min älskade Angel !! 
Angel sjunger & busar med Mammi =) 
Angel alltid så Go & Glad !! 
Gud vad jag Är stolt & lycklig över dej min fina docka Angel !! 
Instagrambild ... 
& en till instagrambild ... 
Test jag gjorde på Fb =) 
Tjohoooo imorgon är det fredag så underbart =) 
Vart en underbar dag idag & Nu sover min lilla Prinsessa gott i sin säng & jag ska mysa ner mej i soffan se en film men vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er sötisar =)