tisdag 1 september 2015

Gizmos Gps kom =) Fixat håret idag =) Myste uppe i Angels rum =) Daniel åkte med Peter på takjobb byggde ställning =)




Precis så sant =) 
Då var det en ny månad ,redan 1a September oj vad tiden går fort & i dag påbörjar jag 30 dagar med plankan som jag skrev om häromdagen att jag antagit utmaningen =) 
Så idag körde jag igång =) 
Helena kom hit tidigt i morse & vi fixa mitt hår så nu har jag fixat både naglar & håret så det känns bra & nu även kommit igång med träningen plankan =) 
Idag fick jag klart garderoberna uppe i Angels rum & det fira vi med att vi åt middag där uppe & kolla på barntv & hade super mys =) 
Gizmos Gps kom idag så den istallera vi & satte igång ..
Tycker den är lite stor för Gizmo att ha just nu men får se hur jag gör =) 
Angel var målad som en turtles när hon kom från förskolan så hon var så glad =) 
Idag hade vi ett litet famljemöte där vi prata om att bygga hus till Daniel & Rebecca ,men får se hur det blir det handlar ju om rätt mycket pengar osv ...
Peter tog med sej Daniel & dom åkte på ett takjobb som påbörjades så jag & Rebecca har vart själva & grejar här hemma =) 
Kom mer paket idag =) 
Gizmos Gps kom =) 
Ett till paket ... 
Här är Gizmos Gps så hon inte springer bort =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel målad som turtles =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Prinsessan Angel myser & vi äter i Angels rum där uppe =) 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Gizmo med sin Gps .. 
Gizmo har fått på sej sin Gps & vi ska kolla att det funkar =) 
Gizmo gick & åt direkt efter & verka brydd om Gpsen =) 
Här ser man hur Gizmo rör sej ute =) 
Gizmo springer runt ute & jag kan följa henne md mobilen =) 
Gpsen funkar kanon =) 
Än så länge är jag supernöjd de enda är att jag tycker den är lite väl stor ... 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel isin nya kjol & fin tröja =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel dansar & busar =) 
Underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel vissar upp sina klisterörhängen hon har i dag =) 
Charmtrollet Angel så fin !! 
Prinsessan Angel så underbar !! 
Angel dansar för oss så duktig hon är =) 
Far & Dotter bus =) 
Älskade Angel sitter på Pappas axlar =) 
Stolta Pappa med våran underbara Angel =) 
Dagens instagrambild på Gizmos Gps =) 
Underbar bild & ett stort godnatt på er alla fina läsare när ni nu går & lägger er =) 
Vart en dag då jag fortsatt sortera & rensa & Angel tyckte det var så mysigt vi åt middag uppe i hennes rum på övervåningen framför hennes tv =) 
Peter har vart & påbörjat ett takjobb & Daniel var med & byggde ställningen så duktiga dom är =) 
Jag & Rebecca grejar här hemma så det går sakta framåt =) Nu blir det lite mer soffmys här men vi hörs imorgon igen så ha en nderbar kväll på er alla sötisar .