torsdag 17 september 2015

Fick underbar lapp av Min Älskade Pappa =) Rituals produkter & mer julklappar kom idag =)

 
Hahahaha =)
Precis =) 
Tjohooo & måtte jag må bättre i morgon =) 
Godkväll i alla hus & hem ,i dag tog vi en lugn mysmorgon innan Angel åkte till förskolan =) 
Jag har grejat lite här hemma men har fått sån extrem huvudvärk ,feber & hostar så jag tror jag går sönder :( 
Malin stanna tills ikväll & det var trevligt umgås & babbla lite =) 
Malin la ut lite annonser på lite barnoveraller jackor skor osv så hoppas nu det blir sålt fort =) 
Idag kom mina Rituals produkter så jag har fyllt på igen & det är skönt =)
Kom även lite mer julklappar =) 
Älskade Angel & jag busa ,myste & hade lite Mor & Dotter kväll innan vi gick upp & jag natta henne i hennes säng & hon sten slockna min lilla Prinsessa !!
Lite mer Julklappar kom =) 
& mer julklappar =) 
Wow idag kom min Drägner & AM 800 Alkomättare tillbaka efter kalibreringen & gud vad fort det gick =) 
Nu är båda mina alkomättare kalibrerade & klara för ett år till =) Fick även 
Wow vilken snabb service ,2 dagar tog de tills dom var tillbaka =)
Mitt Paket från rituals kom idag =) 
Kom med mina Rituals produkter =) 
Kan varmt rekommendera dessa produkter från Rituals =) 
Mmm YUMMIE!!!Taco gratäng =) 
Jag & Angel åt middag i vardagsrummet & myste =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Docka Angel myser med sin Gizmo =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så underbar !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel kollar på barntv & käkar glassstrut =) 
Älskade Angel sparkcyklar =) 
Charmtrollet Angel spexar för fullt =) 
Världens bästa & underbaraste Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Underbara Angel gör massa trix med sin sparkcykel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Har myst ner oss i sängen & ligger ser tv  =) 
Min Älskade Prinsessa Angel sover så gott har vart inne kollat till henne flera gånger & pussar på henne =) 
Känner att min feber stiger & det hjälper inte med febernedsättande så hoppas nu inte febern blir så hög som sist för det klarar jag inte :( 
Men nu ligger Vi i sängen ser tv & hoppas på att få sovit så kroppen kan läka typ...
Ha en fin kväll på er sötisar så hörs vi imorgon igen !!