tisdag 22 september 2015

Fick så Fina teckningar av älskade Angel =) Angel fick en gammal digitalkamera som hon älskar =)

 
Hej Godingar =) 
Idag när älskade Angel åkte till förskolan fick jag beställt ett par nya byxor =) 
Sen var det städning & greja på som vanligt =) 
Fick lagt ut soffan på blocket & det har både ringt & samt hela dagen ,kvällen .
Vågar inte låta nån hämta soffan förens jag vet den nya är på väg ,för vi kan ju inte sitta utan soffa =) 
När Angel kom från förskolan hade on med sej super fina teckningar hon gjort =) 
Angel fick en gammal kamera vi haft här hemma & gud va kul hon har med den haha 
Hon springer runt & tar kort & skrattar så hon kiknar när hon kollar hur korten ser ut =) 
Min älskade Lilla docka =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Prinsessan Angel ggör sej redo för förskolan =) 
Älskade Angel så underbar !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så fin !!!
Charmtrollet angel spexar lite nu på morgonen =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otrolig6  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
UNDERBARA Angel busar & har kul =) 
Puss på dej Mammi säger Angel & ger mej en släng puss så söt hon är =) 
Min Frukost ,detoxar ju ... 
Kom paket idag =) 
Med söta Tomteluvor till stolarna =) 
Vi testa att sätta på tomteluvorna så dom passar =) 
Underbara Angel hjälper Mammi sätta på tomteluvorna & tyckte det var kul =) 
Dagens instagrambild på att ja har nu även tomteluvor till stolarna =) jag älskar Ju julen =) 
Min Middag haha lite enformigt men så bra för kroppen =) 
Älskade Daniel & Rebecca fick sin första möbel som dom ska ha uppe i huset när dom flyttar in & det var en snygg tv bänk =) 
Prinsen Daniel & Rebecca monterar ihop första möben till deras hus =) 
Dessa snygga byxor klicka jag hem idag =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende & skratt !! 
Mammis älskade Hjärta Angel springer & tar kort & är så glad & skrattar för fullt =) 
Prinsessan Angel tyckte det var så kul få en digitalkamera =) 
Älskade Angel ser på bolibompa =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel alltid så Go & Glad !! 
Världens underbaraste Angel !!! 
Mammis älskade Solstråle Angel !! 
Se vilken fin teckning Angel målat idag ... 
& denna fina så duktig hon är min lilla konstnär =) 
& denna fina teckning fick jag också =) 
& denna fina ,gud vad duktig min lilla Angel är & tack Gumman för dom fina teckningarna =) 
Det har regnat omvart annat idag så det har inte vart så bra väder .
Men vi passa på att vara inne & mysa med massa tända ljus =) När jag gick upp & natta min lilla Prinsessa tog det bara en sekund så sov hon gott i sin säng så det har vart mycket bus idag som gjorde hon var helt slut =) 
Nu har vi myst ner oss i sängen & ska se på tv så önskar er alla en underbar kväll .