måndag 21 september 2015

Detoxkur =) Fixat Naglarna =) Angel & Mammi Mys =)

 
Idag börja Jag & Malin & detoxa ,ni som följt mej ett tag vet ju att jag gör de inför varje sommar & sen inför Vintern =) 
Alltid så skönt få renat kroppen från alla slaggprodukter & man blir så mycket piggare & fräschare =)
Så idag börja vi vår Detox resa i 20 dagar då man ska undvika socker & mjöl osv =) 
Det är första gången för Malin mn vet hon kommer lyckas =) 
I morse åkte jag & Malin & victoria till stan & lämna in Vics bil på verkstan sen åkte vi till Vic & Fika & Babbla lite så mysigt =) 
Sen var det fort hem eftersom Anneli kom & fixa mina naglar & det är alltid lika trevligt =) 
Idag släpptes äntligen säsong 2 av the originals & säsong 6 av Vampire diarie =) så nu blir det snart mysa ner sej & ha maraton haha 
När älskade Angel kom från förskolan hade vi massa bus & lek & sen myste vi ner oss i soffan & såg bolibompa ihop så mysigt =) 
Tack Min Underbara ,kolla andra bloggen ;) 
Då kör vi Detox kur =) 
Underbart med fika hos Victoria & bara babbla lite =) 
Mina naglar är fixade igen av fina Annelie =) 
Jag blev super nöjd som vanligt =) 
Mina naglar som Anneli gjort =) 
Blev överraskad med mitt favvokaffe YUMMIE!! 
2st the originals säsong 2 en till men & en till min älskade Lillasyster Linda =) 
The vampire diaries säsong 6 en till mej & en till min lillasyster Linda =) 
Underbart så snart blir det maraton =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Min goa Middag =) 
Älskade Angel spexar =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Angel gjort så fint halsband =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Masmmis älskade Docka Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel tar sej en dolmino =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så underbar !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Nu ska jag & Angel fortsätta mysa här i soffan & se lite på bolibompa ,sen blir det vuxen mys som vanligt ;) men vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla =)