tisdag 29 september 2015

Beställt Angels Polisdräkt & våra Halloweendräkter =) vic kom & hämta förstärkaren & högtalare =) Angels nya hundvalp nalle som lyser kom =)

Precis ;)
Ojaa mina barn är mitt allt !! 
Så Sant !! 
Äkskar er mina underbara Barn Anders,Daniel,Linn & Angel !!!
Precis så är det =) 
Hej på er Godingar, idag fick jag beställt Angels polis dräkt som hon ska ha på Vilgots kalas =) 
Passa på & köpa Halloween dräkter till oss också så nu var det klart =) 
Skönt få saker avbokat på listan =) 
Idag kom Angels nya stora mjuka hundvalp nalle med Rosa öron som lyser i dova färger i ca 5min sen måste man krama den så lyser den igen =)
Även Angels nya Tunnika kom & gud vad Glad Angel blev för både nallen & tunikan =) 
Victoria & Jonathan kom förbi & lyssna på förstärkaren & mina gamla silvriga högtalare som hon ev ska köpa .
Hon tog med sej det hem & ska testa hemma också .
Så nu hoppas jag min nya förstärkare kommer imorgon =) 
Älskade Angel har gjort super fina ringar på örskolan som hon hade med sej hem idag =)   
Angels Rosa tunika ... 
Super söt tunika ... 
Angels nya tunika blir snyggt med svarta leggings =) 
Stor låda till Angel =) 
Denna pirat dräkt till mej =) 
Denna pirat klänning till Angel =) 
& denna Polisdräkt till Angel som hon ska ha på kalset =) 
Denna vampyr dräkt till Angel !!! 
Dessa strumpbyxor till Angel =) 
Denna Vamyrdräkt till Mej & Malin & Vic =) 
Angel gjort så otroligt fina ringar på förskolan =) 
Älskade Angel visar stolt upp sina fina ringar hon gjort =) 
Prinsessan Angel så stolt över sina fina ringar !! 
Charmtrollet Angel busar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel ska öppna sitt paket =) 
Älskade Angel blir så lycklig & sliter upp nallehunden =) 
Gud vad Jag Älskar dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Docka Angel myser med sin nya sovkompis =) 
Hunden lyser i olika färger =) 
Den lyser i ca 5 min ... 
Sen får man krama den så börjar den lysa igen =) 
Super söt hundvalp med rosa öron valde jag till Angel !! 
Dagens instagrambild !! 
Underbara Angel har gjort sej fin i håret =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !!! 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel myser & dansar md sin hundvalp =) 
Mammis älskade Solstråle Angel Myser med hundis =) 
Angel ska öppna sitt paket =) 
Älskade Angel blir så glad när hon ser den rosa tunikan =) 
Världens bästa Angel så LOVELY!! 
Prinsessan Angel kollar direkt att den passar =) 
Angel alltid så Go & Glad !! 
Angel ville använda lådan till att klippa klistra & måla på =) 
Världens bästa Angel klipper & grejar =) 
Angel är så otroligt duktig ...
Älskade Angel klipper av några sidor sen målar hon skattkartor på dom =) 
Underbara Angel myser !! 
Världens vackratse & bästa Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!!
Unna mej lite naturgodis ikväll =) 
Precis & nu ligger min älskade Prinsessa Angel på laddning ;) 
Söta Malin ringde för en stund sen & fråga om hon fick komma hit & sova =) 
Självklart får hon de =) 
Så Nu har min Lilla Guda Gåva Angel somnat gott i sin säng & Malin har kommit så nu blir det lite tv mys men vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla finna läsare =)