tisdag 15 september 2015

Äntligen beställt ny motor till Bebben =) Fick satt in Angels FÖRSTA biljetter i ramar =) Malin kom vi surra & fick sålt tv =)

 

Godkväll på er alla fina Godingar ,Pappa katt har sovit inne i natt & det gick supé bra =) 
Han va lite jobbig då han hela tiden ville kela  rätt var det var när jag nästan somnat kom ett litet ansikte & strök sej mot mitt & pussades typ =) 
Så söt han är .Men han har inte gjort nåt inne men tidigt i morse väckte Pappakatt mej & ville ut & kissa sen in igen & myste =) 
Idag var en otroligt positiv dag kan jag lova =) 
Hitta äntligen en ny motor till min "Bebbe" så nu är den beställd & betalad & levereras direkt till Tommys bil & trim så nu hoppas jag verkligen att jag får min lilla Bebbe om ett par veckor =) 
Jag fick även fixat med några av Älskade Angels " Första" biljetter & satt in i ramar som tex första flygresan,första gången vi var på bio första gången vi var på Lycksele djurpar & första gången vi var i danmark & Besöket på Astrid Lindgrens värld osv =) 
Jag sparar ju Angels fösta biljetter & tycker det är kul att ha i ramar & det bev faktiskt fint =) 
Malin kom hit en stund & gick ner & Fota lite saker så vi kommer igång & få sålt lite av det jag rensat ut =) 
Fick bekräftelse på att Willes Minnessten gick igenom & jag fick betalat den idag så hoppas nu den kommer fort .
Idag är det sista kvällen innan Pappa åker ut på jobb imorgon på båten så han & Angel åkte till stan tog en glass & myste lite =) 
Patrik Pappas kusin kom förbi nu ikväll & vi fika & babbla lite =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt  FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Här är Angels första besök i finland & Powerpark ,& Angels första flygresa ,& Angels första cirkus =) 
Angels första biobesök var Smurfarna med Mammi & Pappi & Angels första besök på Lycksele djurpark & Angels första besök på bio självklart med Mammi & Pappi men också med kompisar Ebba Ludde & Nova & Andreas & vi såg Emil i Lönneberga =) 
Angels första besök på Astrid Lindgrens Värld med Mammi ,Moster Linda & Hampus & Salim ,Pappi var på sjön .....
Mammis & Angels biljetter & vi hyrde stuga över natten så mysigt !!! 
Lite pengar till motorn jag köpte i dag till min älskade Bebbe =) 
Beställning på motorn till Bebben =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel öppnar sin present =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Docka Angel så lycklig över sin klänning =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Angels nya klänning hon själv valt =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !!! 
Mammis älskade Hjärta Angel !!! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Charmtrollet Angel myser i soffan !! 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens underbaraste Angel gottar sej med en risifrutti =) 
Mammis älskade Solstråle Angel  !!! 
Se vilken fin hårband Angel gjort & satt i håret så duktig hon är !! 
Älskade Angel så Underbar & fin !!! 
Detta är lite av det jag sorterat ut & ska sälja ... 
Som ni ser är allt bara intryckt & inte sorterat än ... 
Massa grejer jag sorterat ut & vi ska packa upp & göra loppis av ... 
Det är otroligt mycket grejer allt från möbler till leksaker =) 
Pappa överaska & kom med en godis burk till oss =) YUMMIE!! 
Vart en otroligt händelserik dag idag men skönt att fått gjort en hel del så nu hoppas jag bara allt går undan så allt blir klart snart =) 
Ska prova ha Pappakatt inne i natt igen & hoppas det går lika bra som natten som var =) 
Angel & pappa myser eftersom Pappa ska åka ut på jobb imorgon igen .
Angel sa att det ska bli skönt för då får hon Mammi för sej själv osv ,,men tror allt hon kommer sakna Pappa ändå .
Men som tur är kommer han om 28dagar igen =) 
Nu blir det soffmys här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla ..