onsdag 23 september 2015

Äntligen är gamla motorn ur Bebben =) Shoppat lite =) Regn Mysdag =)

 
Godkväll på er sötnosar ,idag fick jag veta att min motor på Bebben lyfts ur & i morgon påbörjas det att sätta i den nya wiiie =) 
Så självklart beställde jag lite nya saker till min bebbe som rattmuff osv =) 
Fick även beställt min nya subwoffer Yamaha sw300 den var nedsatt till 3999kr så det var ett klipp =) 
Fick även köpt en mysig valpnalle som lyser i mörkret & jag valde rosa öron på den så tror lilla Angel kommer bli glad =)
Det har regnat som bara den idag så vi har vart inne & haft myspys =)  

Kolla andra bloggen wiiie så mysigt vi har min underbara ;) 
En sån här nalle köpte jag Till Angel & jag valde en hundvalp med rosa öron =) 
Yamaha subwoofern var nedsatt till 3999kr =) 
Jag blev överraskad med mitt favvokaffe YUMMIE!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis äskade Docka Angel !!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel alltid så otroligt Go & Glad !! 
Gizmo myser =) 
Gizmo lagt sej i sängen & myser =) 
Jag har en katt på varsin sida haha 
Man ser Gizmos örn sticker upp & Pappakatt framför =) 
Gizmo sover så gott tätt intill mej =) 
Man ser Gizmos örn sticker upp i min knävek 6 pappakatt framför haha 

Stämmer rätt bra detta test jag gjorde på fb =) 
Vart en mysig regn dag & vi njuter & myser av att tända massa ljus & bara mysa ner oss se film & bara få vara =) 
Älskade Angel älskar när vi har Mor & Dotter tid bara hon & jag =) 
Nu sover hon gott i sin säng & Vi ska se klart filmen sen dejta kudden men vi hörs imorgon igen =)