fredag 25 september 2015

Älskade Willes Minnes sten kom !! Äntligen kom nya soffan & Suboffern =) FredagsMys =)


Underbar Fredag kan jag lova =) 
Idag kom Min Älskade Willes Minnes sten & det gör så extremt ont att jag går sönder :(
Men den blev jättefin .
Så jag köpte blommor till han i plast så dom aldrig ska vissna som min kärlek & jag valde en röd ros eftersom han är den enda .
Köpte även en ny vas till blommorna så nu fattas bara hyllan så kan jag göra hans minnesplats ...
Idag kom även nya soffan & gud vad kul =)
Fast har inte ställt iordning den el packat upp för måste få bort den gamla innan.
Fick även hem den nya subwoofern en yamaha Ns SW-300 som var på kampanj så fick den för 3999kr =)
Även mina byxor & Linne kom idag så det blev massa paket =) 
Tyvärr kunde Daniel inte koppla in ljudet eftersom de saknas kabel men de får vi försöka fixa imorgon =) 
Malin kom hit & ska sova här så vi kollar tv & har Fredagsmys =) 
så ikväll blir det bara tjejmys här i huset inga män Är tillåtna haha  
Prinsessan Angel gottar sej med frukost till tv en =) 

Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Paket med mina byxor & line & Bebbens spegelmuff =)
Linnet =) 
Mina nya byxor =) 
Underbara byxor =) 
Spegelmuff till min älskade Bebbe =) 
Stort tungt paket med älskade Willes minnes sten !!
Gud vad fin med en rosa ängel & en ljushållare & Willes fina foto tryckt på stenen ...
Min Älskade Willes sten !!
Den är super tung men så fin !!
Dagens instagrambild !!
R.I.P Min Älskade Wille -Kille du fattas mej !!!
Älskar & Saknar Dek oerhört mycket Wille !!!
Dhl kom med nya soffan =) 
Den var inpackad bra =) 
Underbart nu har ny soffan kommit =) 
Ett till paket kom med ... 
Nya jultoa grejer =) 
Köpte denna blombuket i plast för den symboliserar att min kärlek aldrig vissnar&  är för evigt & En röd ros för Wille var den enda !! 
Älskade Willes blommor ... 
& Vas ... 
Blev överraskad med mitt favvokaffe av Danne i dag när han kom från jobb =) 
Mammis älskade Docka Angel njuter av Happy meal =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Älskade Angel äter happy meal som fredagsmiddag =) 
Angel fick en fin docka i sitt happy meal =) 
Nya subwoofern =) 
Älskade Prinsen Daniel bär in nya soffan när han kom från jobb =) 
Prinsen Daniel så duktig !!!
Älskade Daniel & Rebecca bar in soffan .. 
Det var många delar att bära in =) 
KÄRLEKSBARNETDaniel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Nu Blir det Fredagsmys =) 
Instagrambild på Fredagsmyset =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
UNDERBARA Angel myser & busar =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !!!
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel alltid en solstråle =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel när vi fredagsmyser !! 
Ställt Willes grejer på bokhyllan sålänge ...
Älskade Willes blommor minnes sten ,Urna ,Halsband,krokofant & Ljus !!!
Charmtrollet Angel så underbar !! 
Mammis älskade Prinsessa somna gott i sin säng här nere eftersom jag & Malin ska sova på soffan =) 
Köpt nya vita fällar =) 
2st nya soffkuddar ...
& dessa 2 soffkuddarna =) 
Vart en blandad dag & de var skönt Willes minnes sten kom idag men de gör samtidigt så fruktansvärt ont !!! 
Fick köpt nya kuddar & filtar till soffan idag =) 
& kul nya soffan & Subwoofern kom =) 
Angel busar & leker & var helt slut när hon la sej så hon somna fort =) 
Valde att natta Angel nere i hennes säng eftersom jag & Malin ska sova på soffan nere så vill jag ha Angel på samma plan =) 
Nu ska vi mysa ner oss se film & ha fredagsmys här men vi hörs imorgon igen =)