söndag 16 augusti 2015

Wow vilket underbart väder =) Massa Poolmys =)

 Ja & de har vi verkligen haft idag =) 
Mmmm YUMMIE!!! 
Ojoj vilket underbart väder vi haft idag ,så idag blev det bara slapp & poolmys & ta det lugnt .
Angel har badat som bara den & vi har busat & haft massa mys i solen .
Nu är verkligen sommaren här som jag sa ... den kommer i Augusti & September =) 
Så vi har vart ute hela dagen & bara njutit av detta underbara väder =) 
När jag vakna hade jag världens träningsvärk i skinkorna herre gud säger jag bara ,de märks man använt muskler som man normalt inte använder men det är bara bra =) 
Tack Min Underbara För all tröst stöd & Hjälp vad hade jag gjort utan din kärlek ...se andra bloggen 
Satan i Gatan vilken träningsvärk jag hade imorse =) 
Älskade Angel badar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel dyker ..
Mammis älskade Guda Gåva Angel så duktig på att dyka ... 
Underbara Angel njuter för fullt i poolen =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel solar lite !! 
Charmtrollet solar & njuter mellan baden =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Hjärta Angel !!!
Dagens instagrambild på min underbara Angel!! 
Vi åt underbart god skinksallad i denna värmen =) 
Världens bästa Angel är ny duschad & fått fina flätor =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Prinsessan Angels fina flätor hon ville ha efter duschen så hon får vågigt hår =) 
Vi kör lite söndagsmys ikväll också ... 
Underbara Angel med sin stora klubba =) 
Älskade Angel gör massa roliga minner ... 
Angel visar hur man skelar med ögonen lilla sötnötten .. 
Världens Underbaraste Angel skelar & busar =)  
Vart en Magisk dag & vi har verkligen njutit som bara den & tagit det lugnt .
Nu blir det lite söndags mys här & Katja sover kvar här så har blivit sena sena nätter men måste försöka komma i rutin igen nu .
Fan jag har sån saknad & smärta & försöker göra allt för att inte tänka & gråta .
När blir det bättre som alla säger NÄR ??? För mej verkar det bli sämre & sämre & jag har gått sönder inombords men försöker att inte vissa nån ,men är så tungt ,saknar dej min underbara Wille & Älskar dej !! 
Nu ska vi babbla & ha söndags mys innan jag ska Natta min lilla Prinsessa så ha en fin kväll på er alla !!