tisdag 4 augusti 2015

VÄRSTA Dagen i mitt liv :( Min Älskade Wille-Kille fick somna in :( R.I.P Min älskade Prins du fattas mej :(


VÄRSTA Dagen i mitt liv :( 
Vet inte var jag ska börja har så EXTREMT ont av sorg & smärta ,tomhet :( 
Tårarna bara rinner så jag knappt ser & vet inte vad jag ska skriva ...finns inga ord som räcker till :( 
Är helt förvirrad & Tom & bara gråter & Gråter ,jag har gått sönder & är totalt trasig :( 
Som jag skrev i går så var min älskade Wille dålig :( 
Tyvärr var det samma inatt han hade svårt att andas emellanåt & flytta sej runt runt & fick ingen direkt sömn :( 

Ja var med Älskade Wille hela natten & låg bredvid han var han än låg
Så imorse ringde jag till veterinären & fick tid 14,20 .
Vi började morgonen med att bada & njöt ute i det sköna vädret & det är otroligt mysiga att min syster Linda med familj är här .
De gjorde att jag kände sån glädje & Lycka att vakna & allt va så mysigt & trevligt men.....
Jag hade en enorm rädsla hela tiden för vad veterinären skulle säga så jag passa på ge Wille massa gott som grisöron & skumbollar som han älskar & vi myste ordentligt & hade poolhäng jag & Wille & min syster & hennes familj ,,,jag berätta en miljon gånger hur mycket jag älskar han & att han är världens bästa hund osv .
När vi väl kom till veterinären konstatera dom att willes buk är fylld med vätska & hans hjärta är väldigt påverkad så dom mena att de bara är timmar & bästa fall nåt dygn kvar men att han skulle lida fruktansvärt om jag tog hem han nu för han skulle dö i stor smärta inom ett dygn :( 
Så jag fick ta det värsta beslutet att han ska få somna in :( 
Viktigaste är att han INTE ska lida min älskade Prins ....
Vi tog med han ut & satt & myste & wille fick strossa runt & lukta & sen låg vi & mös & jag berätta igen att han har berikat mitt liv & jag är så otroligt glad över att ha haft han imitt liv i 13 1/2 år  & att jag älskar han & han är the 1 and only för mej & att jag kommer gå sönder & sakna han nåt fruktansvärt mycket :( & hur ont detta gör & att jag inte vill leva utan han :( 
Men att jag gör de för att han inte ska lida .... 
Som tur är var min syster med som trösta mej så gott det gick ...
Angel var med & sa hejdå & Vi invänta tills Daniel kom från jobbet & fick också sagt hejdå som vi andra gjorde.
Jag viska & prata med wille hela tiden & hälsa från Linn, Anders ,Peter & Morfar,Mormor osv osv & berätta hur mycket vi alla älskar han ... 
Wille blev rakad på sin höger framtass & en kanyl sattes & han fick lugnandes & jag klappa krama pussa & mös med han hela tiden ,,,,
Sen sattes medlet som fick min Älskade Prins att somna in & jag satt självklart vid hans sida hela tiden & krama mös & prata med han & jag har aldrig gråtit & Gått sönder inombords så otroligt mycket som när jag såg i hans älskade fina förtrollande ögon att han försvann sakta sakta ifrån mej & var sen borta ,han låg i min famn & jag kände hur jag bara vill skrika rakt ut NEEEEEEJ !!!! 

Jag krama pussa & berätta hur mycket jag älskar han & hur ont detta gör att leva vidare utan han ....
Kan inte förklara el sätta ord på min stora förlust ,känner mej helt tom & trasig & är förkrossad totalt & allt är overkligt :(  
Jag vill bara skrika rakt ut jag går sönder :(((( 
Jag & Angel badar & myser i poolen med min älskade Lillasyster Linda ,Hampus & Salim ,fast Linda gick upp tog kort =)
Världens bästa Lillasyster Linda med sin fina son Hampus & Man Salim =)
Mosters fina Hampus med sin fina Mamma & Salim =)
Se så fina min älskade Syster Linda & hennes Salim är =)
Mor & Son Mys i poolen =)
Älskade Linda & hennes son Hampus =)
Linda är en sån fin Mamma & Myser & busar i poolen =)
Prinsessan Angel myser med Moster Linda =)
Älskade Angel myser med sin bästa Moister Linda & busar i poolen =)
Angel,Hampus ,Linda & Salim =)
Hampus är stark & lyfter sin Mamma Linda i vattnet =)
Angel njuter av att bada & busa med Moster Linda ,Hampus & Salim =)
Sötnosen Hampus bär sin Mamma i vattnet det var kul =)
Salim & Hampus tar en sväng på fyrhjulingen medans vi Mammor babblar i poolen =)
Jag & Min Älskade Wille myser vid poolen =)
Jag har världens bästa & Underbaraste Hund min Wille-kille !!!
Prinsen Wille älskar att ligga med ute & han älskar att sola & värme är de bästa han vet =)
Jag så stolt över min underbara Wille !!
Vi har mys vid poolen & gottar oss med massa godsaker som wille älskar =)
Jag klappar & myser med Wille & har en klump i magen eftersom jag vet vi ska till veterinären om några timmar & jag är livrädd ...
Angel badar & plaskar & fer Wille goda kakor mellan varven =)
Världens vackraste & bästa hund min Wille-kille !!!
Jag & Wille har massa Mammi & Wille Mys !!!
Som Vanligt får Wille massa massa pussar & kli som han älskar ,fast blev lite extra idag !!!
Gud vad jag Älskar dej min underbara Wille !!!
Puss på dej KÄRLEKSHUNDEN Wille så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!
Mammis älskade Guda Gåva Angel äter vattenmelon =)
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!!
Detta go fikat mös vi med & Wille fick äta sin favvo skumchokladbollar & kakor i solen =)
Vi festa till det vid poolen & mös & gotta oss framförallt Wille fick lite extra gott !!
Min Underbara Wille i bilen för sista gången :( Nu ska vi gå in till veterinären :(
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!
Mammis älskade Mystrollis Angel i bilen nu ska vi gå in till veterinären ...
Älskade Wille blev glad & ville gå & lukta runt lite innan vi gick in ...
Salim & Hampus tog med sej Wille på en promenad utanför .
Willes rum vi fick ...
Underbara Angel & Wille ligger & vilar vi väntar på att veterinären ska komma ...
Prinsessan Angel satt så fint & vänta =)
Underbara Angel krama & pussa Wille & sa att snart kommer doktorn så du blir frisk ...
Älskade Angel & Wille myser !!
Wille flytta sej runt i rummet ...
Mammis älskade Guda Gåva Wille så vacker & fin !!!
Mammis älskade Prins Wille Gud vad jag ÄLSKAR Dej Wille !!
Världens vackraste ,snällaste & underbaraste & Bästa hund min Wille !!
Wille har även fått en svart prick på tungan de sista dygnet ...
Wille-killen har fått en svart prick mitt på tungan ...
Gud vad Vacker & fin du är Wille !!!
Min Underbara Prins Wille !!
Wille du är min stolthet & du har berikat mej i snart 14 år de har vart en stor ära & massa kärlek att få ha dej i mitt liv Älskar dej så extremt mycket !!
Angel & Wille !!
Angel myser med våran fina Wille som vanligt !!
Mammis älsklingar Angel & Wille !!
Angel myser med Wille innan doktorn kom ...
Världens jobbigaste & Sorgligaste besked fick jag :( men Jag valde att gå ut med Wille & ha riktig mys & mer tid & invänta Daniel som skulle komma från jobb vid 17 ....
Har nog aldrig gråtit såhär mycket känns overkligt & jag vill inte :( Kramar & myser med min livskamrat Wille !!
Även här berättar jag för Wille hur älskad & önskad han är & hur han är världens bästa & hur han berikat mej ....
Massa massa Mammi & Wille mys blandat med förtvivlan & tårar ...
Puss på dej min älskade Prins Wille !!
Jag & Wille prata mycket med varann genom att bara se varnn i ögonen ....
Gud vad jag Älskar dej Wille ,detta gör så ont !!!
Jag & Wille satt & mös & prata länge länge !!
Jag har sån extrem ångest & smärta & tårar & förtvivlan & allt känns overkligt ... Hjärtat slår så hårt så tror det ska hoppa ur kroppen :(
Jag är verkligen glad av att just jag fått äran att ha min fina Wille i snart 14 år !!!
Gud vad jag Älskar dej Wille & du är världens bästa hund !!
Wille & mammi mys !!!
Min fina pojk myser ute i gräset med Mammi !!
KÄRLEKSHUNDEN Wille så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!
Min underbara Livskamrat Wille som jag delat ALLT med i 13 1/2 år bästa hunden & kompisen i världen !!
Mammis älskade Pojke Wille så otroligt snäll ,go & duktig !!!
Nu har store bror Daniel skyndat sej från jobbet för att hinna säga hejdå till vår älskade Wille !!
Mammis älskade Prinsar Daniel & Wille & Prinsessa Angel !!!
Älskade Daniel & Angel kramar & myser med Wille !!
Wille är så Älskad & önskad av oss alla ...
Det var smärtsamt se älskade Daniel bryta ihop men han älskar ju också våran underbara Pojke Wille !!
Angel busar & myser med Wille ...
Mina tre älsklingar Angel , Daniel,Wille !!
Älskade Daniel myser med Wille !!
Daniel ger Wille skön massage som Wille gillar =)
Mycket tårar blev det ... Daniel & Angel & Rebecca säger hejdå till våran underbara Wille .... så overkligt & smärtsamt !!
Prinsen Daniel ligger & myser med Wille ...
Wille & Daniel !!!
Mammis vackra Prins så underbar !!
Älskade Wille detta känns overkligt ....
Världens underbaraste Hund är vår Wille !!!
Se vad ståtlig & Vacker han är fina snälla goa Wille !!
Mammis fina pojke njuter ute i gräset !!
Våran fina Wille !!
Wille vill gå en promenad till ...
Wille älskar att lukta på allt & det luktar mycket här ute hos veterinären ...
Älskade Wille går & sätter sitt revir överallt ...
Wille tycker det är kul " Läsa dagens tidning" ...
Mammis fina kille Wille så fin !!
Nu ska Wille in till veterinären igen ...
Daniel tar med Wille in ,jag var där inne förre för jag hörde om det inte fanns nåt att göra om det fanns nån chans att ta med han hem igen :( Vill inte detta ...
Mammis älskade Prinsar Daniel & Wille !!!
Wille var ivrig att komma in =)
Älskade Daniel är också helt förkrossad ...
Angel kramar & myser & säger hon älskar Wille & massa annat fint till Wille ...
Angel & Wille säger hejdå :(
Angel & Wille har ett speciellt band & dom är så goa med varann så sorgligt höra & se dom ta farväl :(
Älskade Daniel ,Rebecca & Angel tar farväl av underbara Wille ...
Wille fick höra hur mycket vi älskar han & att han är en guda gåva & vi är berikade som haft han ...
Sorgligt & Tungt farväl ....
Älskade Daniel kämpar i mot tårarna men går inte ...
Älskade Daniel tar farväl av sin Lillebror Wille ...
Daniel berättar också hur mycket han älskar Wille ...
Massa kramar & pussar på våran underbara Wille !!
Daniel är helt förkrossad han också ...
Rebecca tar farväl av Älskade Wille ...
Jag & Wille ligger & myser & jag tar farväl :(
Jag mnasserar & berättar hur mycket jag Älskar han ...
Jag berättar även att Wille är " the 1 and only " & tackar för alla fina underbara år han gett oss & berikat oss ...

Nu har älskade Wille fått lugnande medel i nacken & jag klappar & myser med han hela tiden :(

Även Daniel var framme & sa hejdå igen ...
Wille har fått lugnades medel & är helt avslappnad & Daniel myser & pratar med Wille...
Så hjärtskärandes se mina älskade Prinsar säga farväl :(
Min Älskade Wille Pojke är helt avslappnad av det lugnande medlet han fick ....
Sköterskan lägger rätt Älskade Wille för att kunna raka framtassen ...
Även sköterskan klappa Wille & sa han var en otroligt fin hund ...
Sköterskan förbereder för att raka & hon säger att det är en otroligt fin & Vacker  hund vår älskade Wille ...
Sköterskan klappar & lägger rätt min älskade Wille ...
Brickan med kanylen ,koksalt osv för att förbereda de värta beslut jag tagit & kommer alltid ångra mej :(
Wille ligger så avslappnat & fint ...
Nu ska hon börja raka ...
Nu har hon rakat & satt en kanyl för att föra in medlet sen :( Jag var med min älskade Wille hela tiden klappa Myste & pussa & krama han ... :(
Nu ska min Älskade Wille-Kille få de sista medlet som gör att han somnar in :( Fy Fan vilken ångest & smärta jag har :(
Jag Är med hela vägen varje sekund berättar jag hur mycket jag älskar han & nu börjar han somna in ..... :( Gråter ihjäl mej & kramar Wille så jag tror jag går sönder :(
Detta är det värsta jag vart med om finns inga ord ...se min älskade Wille försvinna :( :(

NEEEEEEJJJJJJ!!!!WILLLLLE  Neeej jag vill inte :(

 Nu har min Älskade Livskamrat Wille somnat in i min famn :(
Nu sover Min Älskade Wille :( Det Gick lugnt & fredligt han drog sista andetaget i min famn när jag krama han hårt & berätta han är så älskad !!!
Älskade Daniel klappar & kramar & säger farväl igen nu när älskade Wille somnat in .... :(
Daniel bröt också ihop totalt nu har våran älskade Wille somnat in :(
Även Daniel hade svårt att släppa Wille :(
Nu sover Mammis älskade Wille R.I.P Min Älskade Pojke !!!!
Rebecca ville också klappa & krama om Wille igen ...
Efter att Daniel & Rebecca & Angel kramat om Wille igen ..... Krama jag min älskade Pojke & kunde inte sluta gråta så min lilla syster Linda fick komma in för jag kunde inte gå därifrån :(


R.I.P Min Älskade Wille -Kille ,Jag Älskar dej & vet inte hur jag ska överleva detta & vill inte leva utan dej Wille !!! Gud vad jag SAKNAR  dej redan & allt känns så overkligt kan inte sätta ord på min smärta ... Min Älskade Wille :( Jag ÄLSKAR Dej & Du FATTS Mej min fina pojke !!!

Älskade Wille fick denna sång av mej ,finner inga ord ,jag har gått sönder & är helt trasig :(

Tänt Ljus för Wille här hemma & satte hans Halsband runt !!! VARFÖR ??? Jag kommer aldrig klara detta vill inte leva utan dej Wille ,jag vill inte klarar inte !!! :(

Min Underbara Vackra Wille-kille !!! Älskar dej sååå oändligt mycket !!!

Självklart vill jag Hedra Wille även på instagram med hans låt från mej .Jag /Vi Älskar dej Wille & det gör så ONT & är så TOMT !!! :(

R.I.P Min Älskade Pojke Wille !!!!
Jag luktar på ditt halsband & det luktar dej Wille & jag kan inte sluta gråta ,,,jag klarar inte detta ,vill inte leva utan dej Wille ,jag har gått sönder totalt & är helt TOM :(
Väl Hemma minns knappt hur vi kom hem ,men Salim & Linda fixa grillspet för ingen har ätit sen frukosten & vi var hemma ca 18,30 ....
Daniel & Salim försöker hålla humöret uppe för att hedra Wille & Salim är grillmästare ...
Salim grilla för fullt ...
Blev supergoda grillspet som Linda & Salim gjort ...
Tack snälla Salim & Linda som höll ställningarna .... vet inte vad jag gjorde el var jag var ...
Snälla Salim är grillmästaren ...
Salim var super duktig på att Grilla ...
Underbara Angel & Hampus grejar med sina surfplattor ...
Nu blev det mat kl 20 så det blev sent idag ...
Grillade färska champinjoner & grillspet ...
Olika pommes sorter ...
Sallad & Chillisås osv ...
Underbara Angel & Hampus hade heller inte så stor matlust ....
Alla var sorgsna & det var en tung middag ....
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!
Mammis älskade Docka Angel busa lite & liva upp stämningen vid matbordet en stund med sitt underbara skratt & bus !!
Älskade Angel älskar grillade majskolvar !!
Salim & Linda fixa en super fin middag till oss alla & vi försökte äta så gott det gick !!
Min Älskade Son Daniel ,Rebecca & Salim !!
Detta är så  FRUKTANSVÄRT & gör så EXTREMT ONT!!! Jag finner inga ord & jag har bokstavligen gått sönder .
Jag har vart berikad & haft min Wille varje dag & natt somnat & vaknat ihop i nästan 14år & han har vart med mej överallt & vi har delat precis allting ...
Wille var världens snällaste ,duktigaste & goaste & mysigaste hund & livskamrat .
Han har alltid funnits vid min sida både i glädje & i sorg har vi gått igenom ihop .
Wille var den som låg & passa Angel när hon var bebis & börja krypa ur myspölen ,sen hjälpte Wille Angel sitta genom att ha sitt huvud som stöd osv så Angel har växt upp med älskade Wille .
Wille var världens lättsammaste & finaste & Vackraste & mysigaste hund & han är som min son & jag älskar han så extremt mycket så jag förstår inte HUR  jag ska kunna leva utan han :( VILL INTE  leva utan han :( 
Jag har gått sönder totalt & är helt trasig & vet inte hur jag ska klara detta ,smärtan är så stor & jag har sån ångest & hjärtklappning & kan inte sluta gråta :( 
Wille FATTAS mej & jag kan inte sätta ord på hur jag känner inga ord räcker till ,jag är helt tom & det är så äckligt TOMT  här hemma :(
Tur min älskade Lillasyster är här just nu & det var hon som fick gå in & hämta mej för jag kunde inte gå därifrån :(
så är en stor tröst dom är här nu ...
Känner att jag klarar inte skriva mer just nu är helt TOM & FÖRKROSSAD !!! 
Så vi hörs snart igen .
R.I.P Min Älskade Pojke Wille & Mamma Älskar dej & SAKNAR dej extremt mycket !!Wille du FATTAS  mej :(