söndag 30 augusti 2015

Var & Fiska & Angel fick stor fisk =)





Underbart tillbringa tid med min älskade Angel =) 
Godkväll alla Godingar ,idag var vi & Fiska & Angel fick en stor fisk gissa om hon blev lycklig =) 
Vi packa picknickkorg & tog fyrhjulingen & hade picknick & myste =) 
Sen när vi kom hem rensa vi fisken & la den i folie & grilla den i kaminen ute =) 
Älskade Angel var super stolt & glad =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel på kermit =) 
Mammis älskade Docka Angel klättrar =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Älskade Angel klättrar & busar =) 
Charmtrollet Angel har picknick =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel åker linbana =) 
Underbara Angel leker för fullt =) 
Charmtrollet Angel åker linbana igen =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Prinsessan Angel busar !! 
Världens bästa Angel !!! 
Världens bästa Angel balanserar =)
Se vad duktig min älskade Prinsessa är !! 
Mammis älskade Hjärta i målet =) 
Sötisen gottar sej med lite glass =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Underbara Angel fiskar =) 
Angel så otroligt duktig på att fiska =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel slappnar av & fiskar !! 
Angel tyckte det var super kul att fiska =) 
Charmtrollet Angel !!!
Angel vaskar fötterna lite =) 
Prinsessan Angel tycker det var skönt vaska fötterna i vattnet =) 
Wow Hurra Älskade Angel fick en stor fisk =) 
Självklart dagens instagrambild på Angel med sin stora Fisk =) 
Så otroligt duktig min underbara Angel är & gud vad stolt hon är =) 
Vi har rensar fisken & grillat den i kaminen =) 
Nu är fisken redo &  Pappi åt upp halva med engång =) 
Vi åkte & fiska ikväll igen med Daniel & Rebecca =) 
Underbara Angel fiskar för fullt =) 
Prinsen Daniel & Peter fiskar =) 
Världens bästa Fiskare min lilla Angel =) 
Mästerfiskaren Angel fiskar för fullt =) 
Jag blev överraskad med gofika när vi kom hem LYX =) 
Mästerbadare Angel i poolen =) 
Mammis älskade Solstråle Angel !!! 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Nu har Prinsessan Angel duschat & tvättat håret =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Wow vilken underbar dag & gud vad kul se Angel så stolt över sin stora fisk så imorgon ska vi åka köpa ett eget fiskespö till lilla Angel som nu tycker det är super kul att fiska =) 
Nu blir det soffas hör hemma så önskar er alla en underbar kväll =)