torsdag 20 augusti 2015

STOR Dag Angel lärt sej cykla utan stödhjul =) Grilla myser ,Plocka blåbär & Malin kom =)




Godkväll kära läsare , idag var det en extrem  STOR  Dag vår älskade Angel Lärde sej cykla utan stödhjul & det tog bara 5 min så cykla hon som bara den =) 
Angel sa att hon ville testa utan stödhjulen så jag hade en genomgång med både Angel & Pappi hur vi nu skulle göra & berätta även för Angel hur hon ska göra & Tänka som att titta framåt INTE åt sida el bak på Pappi som kommer hålla i pakethållaren & att hon ska trampa trampa & inte sluta trampa för då stannar cykeln & då välter cykeln & att om hon ska stanna så sätt ner antingen ena el båda fötterna osv & För Pappi att han ska hålla bak på pakethållaren på cykeln & provsläppa UTAN att säga nåt till Angel men ändå springa med som att han håller & provsläppa emellanåt men va bered att ta om hon tappar balansen & se till att hon inte ramlar utan får typ hålla bered osv osv .
Det tog bara 5 unkna minuter så cykla min lilla docka helt själv & GODE GUD Vad GLAD & LYCKLIG hon var kan jag lova :) 
För att inte prata om hur stolt & stor Angel kände sej =) 
Gud vad glad jag blev & det värmer mitt Mammihjöärta se Angel så lycklig & Stolt =)
Tänk att min lilla docka redan är så stor så hon nu cyklar utan stödhjul WOW  så stor min Älskade Angel blivit & Vad fort tiden/åren går ... Hon är ju en stor tjej nu =) 
Vi hann med & vara i skogen plocka blåbär & har vart runt & lämnat av makrill till höglund & då fick Angel med sej Hemma gjord sylt & saft =) Tack vad snällt =)  
Sen grilla vi & Malin kom förbi så vi surra & hade de trevligt =) 
Prinsessan Angel tidigt i morse när hon skulle kolla var Pappi gömt hennes present =) 
Älskade Angel fick en typ skattkarta att leta upp presenten =) 
Underbara Angel hitta sin present med edgång =) 
Angel blev super glad & vissar stolt upp sin fina kaninryggsäck med massa godis i som hon fick av Pappi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel med blåbär runt hela munnen efter vi vart i skogen & plockat & ätit blåbär =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel med blåbärs hinken =) 
Världens underbaraste Angel Gud vad Jag Älskar dej !! 
Kom 2 paket i dag ... 
Ena var min nya T-shirt & den andra en julklapp =) 
Snövit uppe i trädet ... 
Snövit & Gizmo klättra upp i trädet .... 
Gizmo & Snövit är tuffa & klättrar upp högt högt ... 
Jag blev lite nervös av att Gizmo & Snövit klättra så högt ... 
Busiga katter =) 
Söta Snövit & Gizmo =) 
Gizmo på väg ner från trädet .. 
Gizmo är duktig på att klättra .. 
Pappakatt,Gizmo,Kaira ...
Gizmo busar med sin Pappa katt & Kaira =) 
Hammy sitter till höger & Snövir går iväg uppe till höger & i mitten ligger Gizmo & Pappakatt & Kaira ..
Hammy,Gizmo ,Snövit Kaira & Pappakatt ,Daniel & Rebercca letar efter Nala som vart borta hela natten :( 
Prinsessan Angel ska plocka blåbär ... 
Mammis älskade Docka Angel med massa blåbär i hinken =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Solstråle Angel visar stolt upp sina blåbärsstrån =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY !!! 
Charmtrollet Angel njuter av att gå i skogen plocka blåbär =) 
Underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Pappi & Angel tar bort Angels stödhjul på cykeln ... 
Angel & Pappi grejar med Angels cykel =) 
Älskade Angel så glad av att ta bort stödhjulen =) 
Underbara Angel tyckte det var super kul ta bort stödhjulen =) 
Nu ska min älskade Docka Angel testa cykla utan stöd hjul ... 
Pappi håller i =) 
Angel börjar cykla =) 
Pappi springer bakom & håller så Angel inte ska ramla =) 
Angel var jätte duktig & bra balans ... 
Älskade Angel la sej ner en gång med vilje men då skratta hon super mycket =) 
Angel & Pappi övar att cykla utan stödhjul ... 
Duktig Angel är ... 
Pappi fick lite motion =) 
Prinsessan Angel är super duktig !! 
Se så go & Glad Lilla Angel är =) 
Världens underbaraste Angel !! 
Detta var spännande tyckte Angel =) 
Wow kolla Angel cyklar själv ..Pappi släppte ... 
Angel klara det perfekt ... 
Pappi fick ont i ryggen & satte på en stödstång att hålla i ... 
Nu ska Angel prova cykla igen =) 
Pappi håller i stången men den behövdes inte .... 
Älskade Angel så otroligt duktig .. 
Angel cyklar helt själv efter bara 5 Minuter =) 
Gud vad duktig älskade Angel är !! 
Se Angel cyklar helt själv så duktig hon är =) 
Pappi springer med bakom ifall =) 
Angel trampar på & cyklar för fullt =) 
Pappi fick motion springa bakom Angel som cykla som bara den =) 
Angel super lycklig att kunna cykla utan stödhjul =) 
Älskade Angel Cykla & cykla =) 
Pappi springer bakom ifall men Angel klara detta perfekt =) 
Angel cykla fortare & fortare =) 
Se vad otroligt duktig min älskade Angel är =) Så stolt Mammi jag Är =) 
Dagens ena instagrambild ... 
Efter 5 min kunde Angel cykla själv =) Hurra vad duktig Angel är =) 
Nu cyklar Angel runt runt för fullt & är så stolt =) 
Här kommer min underbara Cykel tjej Angel =) 
Angel var så otroligt glad & Lycklig & stolt ,,detta är stort kunna cykla utan stödhjul =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel cyklar super bra =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Världens bästa Angel så stolt & Glad !! 
Världens underbaraste leende har min underbara Angel !! 
Tur Glassbilen kom lagom tills vi ska Fira att Angel kan cykla =) 
Angel fick välja 4 paket glass =) 
Instagrambild ... 
Angel valde dessa 4 paket & fick en ny keps av glassbilen =) 
Så gott med glass i denna värmen & vi Firar ju att lilla Angel nu kan cykla utan stödhjul =) 
Angel fick hemmagjord saft & sylt av Höglund när vi lämna fisk där idag =) 
Underbara Angel firar med en glass =) 
Världens bästa cykeltjej Angel !! 
Mmmm YUMMIE!! Självklart grillar vi i detta underbara väder =) 
Underbart gott kan jag lova =) 
Instagrambild =) 
Far & Dotter busar i poolen =) 
Angel & Pappi badar =) 
Prinsessan Angel vissar Pappi att hon kan dyka =) 
Far & Dotter mys =) 
Fick offerten av ortman på lyften till poollocket idag & det kommer kosta 39,505kr!!!

Litet test jag gjorde på fb =) 
vart en stor & rolig dag & Angels stora succé då hon nu kan cykla utan stödhjul det är stort =) 
Gud vad fort det gick & så otroligt duktig hon är min lilla Prinsessa =) 
Nu blir det soffmys här hemma så vi hörs imorgon igen  =)