fredag 7 augusti 2015

Så Tomt utan min älskade Lillstrumpa Linda som åkte hem kl 05 imorse :( Jag är helt trasig & hur ska jag klara det här ,,,Wille jag saknar dej !!



Godkväll på er , idag var det extremt tomt att dricka morgon kaffe utan min älskade Lillasyster Linda :( SAKNAR ER :(
Dom åkte vid 05 i morse så det blev ett sorgligt hejdå & många tårar :( 
När Angel vakna blev hon också ledsen men hon mindes att Hampus kramat om henne & sagt hejdå vid 5 .... 
Vi har städat & grejat & det är så äckligt tomt här hemma & jag känner mej helt slut ... 
Saknaden efter Wille blir bara större & större vet inte va jag ska ta vägen :( 
Jag & Angel försökte ha lite Fredagsmys iaf men känner att det är så tomt & har så mycket smärta & tårar som aldrig tycks ta slut :( 
Fina Goa Hampus kramar Älskade Angel som sover ...
Prins Hampus kramar Angel hejdå innan dom åker ... 
Älskade Angel sover så gott !! 
Nu går  min  älskade Lillasyster ,Salim & Hampus ut till bilen :( 
Gizmo sprang ut för att säga hejdå .. 
UFF ... Snyft nu åker dom :( 
Gud vad jag grina när dom åkte så jobbigt & Saknar dom redan ju :( 
Kolla va många Medd jag hade när jag vakna ,jag är vist poppis så sött ;) 
Angel har gjort en glass på surfis ... 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Älskade Angel grejar med surfis .. 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Se vad fint Älskade Angel gjort till mej & skrivit Mamma !! 
Angel har gjort en hjärtglass & skrivit Mamma & Angel så fint !! 
Världens bästa Angel !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angels stjärnglass så duktig hon är ... 
Angel gör massa olika glassar på surfis & Vill ja ska korta dom så sött !! 
En till fin glass Angel gjort !! 
Angel är så duktig & grejar med surfis & gör så fina glassar !! 
Daniel & Rebecca överaska med Cheeseburgare & Mitt Favvokaffe ... & Angel fick Happy meal =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Vi har gjort lite fredagsMys här hemma !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel myser med Mammi !!! 
Mammis älskade Hjärta Angel som är Världens underbaraste !!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!! 
Jag & Angel fredagsmyser så gott det går ...
Men just nu är det otroligt jobbigt & jag saknar Wille extremt & sen att min syster åkte gjorde inte saken bättre :( 
Önska så dom var här :( 
Har pratat med Lillis & dom är hemma i göteborg nu ,,,snyft vad jobbigt & tomt :( 
Orkar inte ens skriva om de just nu .....
Uff jag är bara ledsen men försöker att inte vissa Angel det men de är svårt ...
Nu ska Vi fredagsmysa med min lilla Gumma Angel så vi hörs imorgon igen ...