lördag 8 augusti 2015

Så stor SORG,men försöker ha Lördags mys & poolmys med älskade Angel !!Angel min älskade Solstråle !!

 
Går inte förklara i ord hur jag mår ,mer än att det är så jävla tomt & jag har gått sönder totalt :( 
Det blev extra tomt utan min Lillasyster Linda & hennes familj & känns som jag går i bitar ...
Men jag är så glad att dom var här nu när allt tyvärr hände med min Älskade Wille :( 
Men nu när dom åkt blev allt värre fast jag trodde inte det kunde bli värda :( 
Jag & Angel har badat Byggt & grejat på här hemma & jag försöker skinra tankarna fast det går dåligt & gråter rätt var det är .... 
Angel har snickrat & grejat för fullt & hon är verkligen min underbara solstråle ,gud vad jag älskar dej gumman =) 

Tack UNDERBARA för allt stöd & kärlek & tröst & för allt du gör för mej just nu det betyder oerhört mycket ,se andra bloggen så mysigt & jag är så tacksam !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel spexar & är pirat =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel som söt Pirat =) 
Älskade Angel busar & grejar för fullt !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel med sitt Monster !! 
Charmtrollet Angel spikar & hammrar för fullt !! 
Underbara Angel grejar & är snickare !! 
Se vad Lilla Angel kämpar ;) 
Underbara Angel visar hur hon kämpar med att snickra osv .. 
Mammis älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!! 
Gud vad Jag Älskar dej Min Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel myser i poolen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Vi har underbart väder här hemma !! 
Vi badar & Myser !! 
Charmtrollet Angel njuter i poolen !! 
Världens underbaraste Angel !!! 
Underbara Angel myser i poolen !! 
Vi har Lördagsmys & ser saltkråkan ... 
Saltkråkan på barntv som vi myser till !!! 
Mammi & Angel kollar på saltkråkan & har Lördagsmys !! 
Önskar det fanns en trappa upp till dej nu älskade Wille !!! R.I.P Wille Älskar & Saknar dej så extremt mycket !! 
Underbara Angel lägger Willes halsband på plats när vi har luktat & kramat det ... 
Vi har alltid tänt ett ljus för älskade Wille med hans halsband runt ,vi har hållt halsbandet & kramat det & nu lägger Angel tillbaka de runt ljuset !! 
Älskade Angel saknar också vår underbara Wille !!! 
Ljuset tänt för Älskade Wille-killen !! 
Angel har gjort en superfin teckning med doc mc studie klistermärken på !!! 
Gud vad fin teckning min docka Angel gjort !! 
Jag & Angel greja med Angels doc Mc studie pysselbok =) 
Ja det har vart en tung dag precis som jag skrivit innan så mår jag inte bättre men kan säga att det är tur jag har älskade Angel för hon ger mej kraft & styrka ,annars hade jag nog gått & hängt mej om det inte vore för att jag har Angel !! 
Angel är min solstråle & hon får mej att kliva upp & kämpa på .
Gud vad jag Älskar dej min underbara Docka !! 
Vi har haft poolmys & grejat på här hemma & jag & Angel har pysslat i hennes Doc mc studie bok & Angel är super duktig kan jag lova !! 
Nu blir det Lördagsmys så ha en fin kväll & var rädda om varann därute !! 

De är iaf vi här hemma !!