onsdag 5 augusti 2015

Så EXTREMT TOMT :( Kan varken äta,sova el tänka ,bara gråter & har sån SMÄRTA !!!Grattis Älskade Linn på din 18 Årsdag !!

 
Har inte sovit nåt alls inatt utan bara legat med hjärtklappning & lyssnat efter Wille ,,,, Är ju så van vid att sova med han & höra han gå runt & vakta & kolla till alla :( 
Så omtänksam & noga var min Wille att kolla att alla familjemedlemmar sov & hade det bra .... 
Men det har vart så extremt tyst & tomt & jag känner mej helt söndrig inombords ..allt har förlorat sin mening ,ser ingen mening med nåt just nu utan bara ett tomt vakuum jag går i :( 
Tur min älskade Lillasyster är här just nu & drar upp mej ,annars hade jag nog inte ens gått upp utan legat med täcket över huvudet :( 
I dag är det en stor dag som borde vart en glädjefylld dag eftersom min första älskade Dotter Linn fyller 18 idag .tänk det redan gått 18 år sedan jag blev lycklig & stolt Mamma till min första Flicka .
Så ett stort  Hipp hipp HURRA Stort GRATTIS  till min älskade Prinsessa Linn som blir 18 år idag !! Älskar dej gumman !! 
Jag har kämpat & försökt ta vara på tiden med min älskade Lillasyster som är här just nu men känns som jag gått i en stor dimma av sorg & smärta .... 
Men vi åkte till ica maxi handla lite ,fick ha solglasögon på för är söndergråten & svullen & tårar rinner hela tiden så bra gömma sej bakom solglasögonen & på vägen hem åkte vi till Mitt & Willes favvo ställe som vi vart på mycket & som Wille älskar att vara på vid vattnet & Bada ÄLSKA Min fina Pojke .
Vi var där & gud vad ont ONT det gjorde vara där utan min Wille .
Wille jag har gått sönder & jag är så tom utan dej SAKNAR  dej så mycket min pojke !! 
Kommer på mej själv hela tiden med att jag ska släppa ut Wille för att kissa el att han ska hoppa upp i soffan & mysa osv osv ... 
JÄVLAR vad ONT  detta gör ,jag kommer aldrig bli hel igen !!! 
VARFÖR Älskade Wille vill ha dej här nu jag klara inte detta :( 
Självklart Gratta jag min Älskade Linn på Instagram ... 
Även på Fb Grattis min underbara Prinsessa Linn Älskar dej !! 
Älskade Angel saknar Wille otroligt mycket & det kom i morse & inatt .... :( 
Mitt hjärta går sönder av att se min älskade Angel sitta & Gråta & Sakna våran Wille :( 
Angel kramar också om Willes halsband & tycker det luktar gott för det luktar Wille ... 
Underbara Angel sörjer också våran älskade Wille-kille !! 
Värsta att se min älskade Angel så förkrossad av saknad !!! Men jag kramar tröstar & vi pratar mycket om Wille så jag försöker bearbeta detta med Angel & hon verkar ta det bra trots allt !! 
Prinsessan Angel har gjort egen glass på surfis ... 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Ena var mina shorts ... 
& ett var Angels nya klänning ... 
Mammis älskade Guda Gåva Angel i sina klänning !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Angel så fin i sin nya klänning !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens bästa Angel så otroligt Go & Glad !! 
Underbara Angel busar & spexar !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel så glad över sin nya klänning !! 
Angels andra par RayBan kom idag =) 
Prinsessan Angel i sina nya Rayban !! 
Världens underbaraste Angel i sina nya RayBan så fin !! 
Angel & Hampus fick paket idag ... 
Angel ger Hampus hans packet ... 
& Angel fick ett set med Hello kitty såpbubblor. 
Hampus fick nån helikopter grej !!! 
Angel äter & gottar sej ... 
Älskade Hampus & Angel !!! 
Fina Rebecca & Salim & Linda gömmer sej för kameran .. 
Älskade Daniel & Rebecca ....
Jag sitter vid bordet med Angel ,Hampus,Daniel,Rebecca ,Salim & Älskade Lillstrumpan Linda tar kort ... 
Vi försöker ha en trevlig middag nu när min älskade Syster med familj är här men svårt när jag saknar Wille så mycket hela tiden ... 
Blev marinerad grillad kycklingfile pommes chillisås & Sallad osv som Rebecca fixa ... 
Angel & Hampus på min & Willes favvoställe ... 
Hit åkte jag & Wille ofta & här älska Wille att vara & bada ... 
Gud vad tomt & Konstigt vara här utan min Wille :( 
Hampus & Angel har kul & busar ... 
Min Älskade Lillasyster Linda & Salim !! 
Linda & Salim & Angel & Hampus !! 
Prinsessan Angel & Prinsen Hampus på mitt & Willes favvoställe !!! 
Hampus & Angel busar & Linda & Salim beundrar de fina stället ... 
Angel visa Hampus den roliga stora stenen ... 
Angel fick en ny baddräckt idag Frost ... 
Angel & Hampus fick varsin Turtles idag ... 
köpt en ny laddare till iphone 5s som Hampus ska få ... 
Söta Angel valde en mjukis hiund & Tyckte den såg ut som Wille sa hon ... 
Även en annan lite hund som går & skäller osv fick Angel .. 
Prinsessan Angel så otroligt glad över sina presenter ... 
Världens vackraste Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Angel köpte en rolig pekare till Gizmo ... 
Jag "Lurar" Hampus lite & ger han mobilskal o tillbehör till iphone 5s men han har ju iphone 4 & jag spelar dum o låtsas att de borde ju passa ,Hampus ser lite besvärad ut & vill inte va otacksam så han tackar & säger att de nog inte passar ,,,lilla sötisen vet ju inte att han ska få en iphone 5s strax ...
När han hämtat sin iphone 4 & jag ser att de inte passar säger jag att va dumt av mej de passar ju inte ,,, Nej svara Hampus lite försiktigt & då sa jag att då behöver du ju en sånär så de passar & ger han iphone 5s =) 
Älskade Prinsen Hampus svimmar nästan av glädje & han lägger iPhone lådan på spisen & sätter sej ner & säger du skojar lådan måste va tom ...
Prinsen Hampus är helt chockad & super glad & fattar inte det är sant ... 
Älskade Hampus har önskat sej en iphone 5s läääänge läänge....
Över stolt & Lycklig Hampus med sin nya iphone 5s ...
Världens finaste Hampus visar upp sin nya iphone & kramar Moster =) 
Mammis älskade Hjärta Angel i sin nya frost baddräckt ... 
Älskade Angel ska bubbelbada med kusin Hampus ...
Underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Angel & Hampus i spa badet inne ... 
Hampus & Angel har kul ihop ... 
Hampus tyckte det var super kul & skönt bada spa bad ... 
Angel & Hampus har bus & plask i badet ... 
Självklart har jag tänt ljus för Wille hela dagen & kvällen !! 
Vart en helt overklig & Tom dag :( 
Jag fattar inte & vill inte fatta att min pojke Wille är borta :( 
Har inte sovit en blund utan de har vart en mardröm hela natten av tysthet & tomhet & kan bara säga som jag skrivit innan jag är halv & totalt sönder inombords :( 
Har aldrig haft sånär smärta & sorg så vet inte vad jag ska ta mej till :(

Gråter hela tiden :(  
Jag vill & kan inte leva utan min 4 fotade lilla pojk Wille :( Jag kommer inte klara detta ,saknar han så otroligt mycket & kommer på mej hela tiden med saker jag & Wille brukar göra att oj de gick inte han e inte här osv ...sån smärta det är ..
Ingen ide jag ens försöker förklara för det går inte .
Älskade Wille du FATTAS mej & Jag är HALV utan dej :( Vet inte vad jag ska göra ??!? :(
Nu ska jag försöka umgås lite i soffan med min älskade syster & Salim & Hampus ,men även där är jag van vid att Wille alltid kryper upp till mej på kvällen så de e bara tomt :( 
Hoppas ni på andra sidan skärmen mår bra & får en fin kväll .så hörs vi snart igen .