fredag 14 augusti 2015

Rensar & Sorterar i stallet =) Vi Badar & myser e så otroligt skönt väder =)

 
I dag är det en stor dag ,vi har fått tömt stallet & satt & sortera i släng ,spara & sälj hög & sen ställde vi in det snyggt & prydligt & skrev på kartonger osv vad de va så nu är det super fint i stallet =) 
Imorgon tar vi rummet utanför .
Vi har hållt på hela dagen tills nu ikväll .
Angel tyckte det var super kul med alla leksaker osv som kom fram =) 
Nu ikväll kom Elin,Andre ,Adam & Angelika så det bli Poolparty & kubbspel & gitarr & sång så trevligt .
Katja sover här i natt också men tyvärr kom inte lilla Malin idag för hon skulle ut .
Mysig morgon mys vi har här Tack Underbara =) 
Fick paket i dag med dsom stora ljus lyktorna jag beställde för några dagar sedan ... 
Ja nu har vi dragit ut en del av stallet ... 
Som ni ser så är det rätt mycket & de är inte ens hälften än ... 
Vi sorterar & rensar ... 
Angel har gjort så fina armband på förskolan .. 
Tack min älskade Prinsessa så fina armband du gjort !! 
Prinsessan Angel hoppar lite =) 
Älskade Angel studsar lite i hoppmattan =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel badar & myser !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Charmtrollet Angel i sin badcape =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel har badat klart !! 
Charmtrollet Angel så LOVELY!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Svårt & se men här är dom stora ljuslyktorna tripp trapp trull ... 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel så lycklig över att ha hittat bolibompa draken mjukdjur när vi rensa stallet =) 
Mammis älskade Hjärta Angel busar =) 
Stolt Angel vissar upp vad hon hittat bland alla saker =) 
Världens underbaraste Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis underbara Angel !! 
Mammis älskade Hjärta Angel myser med nallarna hon valde ut =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel myspyser =) 
Underbara Angel så otroligt Go !! 
Världens bästa Angel alltid så Go & Glad !! 
Till kvällis blev det supergoda varma mackor som Katja gjorde !! 
Mmmm YUMMIE så gott det var !! 
Älskade Angel gottar sej med varma mackor !! 
Min Lilla Docka Angel busar & har kul medans vi äter kvällis !! 
Angel med sitt underbara skratt som ljuvaste musik i mina öron!! 
Nu blir det lite fredagsmys !! 
Älskade Angel myser i soffan & har fredagsmys !! 
Charmtrollet Angel gottar sej underbart med fredagar =) 
Angel somna i soffan & Gizmo är snabb att lägga sej bredvid !! 
Gizmo & Angel sover alltid så gott ihop !! 
Prinsessan Angel & Hennes kattbebis Gizmo !! 
Såhär blev det i hyllorna i stallet ... 
Sen skrev vi på vad som det innehöll osv .. 
Känns otroligt skönt att nu är det ordning & reda i stallet & vi har gjort i ordning ett släpp med bara sälj grejer & ett släpp med kasta & de jag ska ha är iordning i stallet på hyllor osv =) 
Har vart fredagsmys & bad så känner mej helt slut i kroppen nu .men måste hålla igång för att inte gråta hela tiden & försöker att inte sitta stil för då kommer ångesten direkt & smärtan har jag hela tiden men försäker som sakt sysselsätta mej så ja får annat att tänka på .
Nu sover min lilla Prinsessa & nu ska jag & Katja babbla lite så ha en fin kväll på er alla .