söndag 2 augusti 2015

Min Älskade Wille-Kille mår inte bra :( Julia 2 År Grattis Vi var på kalas =) Fortfarande mycket kritiskt för min Älskade Mormor :(

 
Dagens ord =) 
Godkväll på er alla ,i morse var de en hemsk morgon ,när vi kom ner & skulle släppa ut Wille & kissa men han ville inte ens ställa sej upp så jag satte mej ner & klappa & myste med han & märkte att han typ gett up :( 
Efter ca en timme fick jag han att gå ut & kissa men han la sej ner ute en stund & vila sen gick han in igen & la sej :( 
Wille har inte ätit något på hela dagen & jag/Vi har försökt ge han allt han gillar tillomed vit choklad & han vägrar ta ,,inte ens grisöra som han älskar eller kött han tar ingenting :( 
Så nu är nog det dax att ta det beslutet jag aldrig vill ta :( 
Har gråtit till o från & känner sån extrem smärta ,hur ska jag klara detta ..... jag vill inte .... 
Madde kom ner en stund & jag ringde veterinären men inget svar så ser det som ett tecken att jag väntar & ser hur min wille kille mår imorgon ,kan ju vara att han har en dålig dag bara som jag hoppas .
Julia fyller 2 år idag så stort Grattis på dej Julia ,Angel måla en fin teckning & vi köpte en boll & my little ponny hästar & gick på kalas & käka tårta osv .
Angel & Julia tog fram sina BMW elbilar & körde & hade kul =) 

KÄRLEKSHUNDEN Wille -Killen så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens bästa hund min älskade Prins Wille ,vill inte ens ha grisöron :( 
Älskade Angel har målat så fin teckning till Julia & skrivit själv GRATTIS JULIA ÖNSKAR ANGEL så duktig hon är min lilla Sessa =) 
Angel ritat ett fint hjärta till Julia !! 
Se vad fint Angel gjort på framsidan av Julias teckning !! 
Älskade Angel stolt över sin fina teckning till Julia !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel har köpt en blå boll till Julia & en till sej själv & My little ponnys till Julia =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens vackraste Angel så glad ska på kalas hos Julia =) 
Prinsessan Angel får fram sin Bmw & store bror Daniel hjälper henne =) 
Mina älskade Barn Angel & Daniel Gud vad jag Älskar er !!! 
Store Bror Daniel hjälper lillasyster Anel i uppförsbackarna =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel & Julia =) 
Angel kör sin Bmw & Julia fyrhjuling =) 
Grattis Julia på din 2 Årsdag !! Julia i sin Bmw hon fick av oss på sin 1 årsdag =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel äter tårta =) 
Underbara Angel älskar tårta =) 
Mammis älskade Hjärta Angel i sin Bmw =) 
Angel & Ante gungar =) 
Prinsessan Angel gungar på Julias gunga med Ante =) 
Världens underbaraste & Bästa Angel kör för fullt i sin el Bmw =) 
Älskade Angel spelar musik & kör sin elbil =) 
Älskade Angel har plockat blommor & satt i stora plastglas så fint hon gjort =) 
Min Underbara Angel har målat sej som en kanin =) 
Mammis älskade solstråle Angel så LOVELY!! 
Charmtrollet Angel så fin !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbara Angel har målat om sej igen så duktig hon är på att måla sej så fint =) 
Gud vad jag Älskar dej Min underbara Angel !! 
Angel gjort sej fin med smycket & tofs så vacker hon är min lilla Gumma !! 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Ja det har vart en väldigt ångestfylld dag med massa tårar & jag inser att nu måste jag närsom helst ta beslutet & låta min älskade Wille-kille få somna :( 
Gud vilken smärta kan inte förklara i ord ... 
Nu har min lilla Prinsessa somnat gott här på soffan eftersom jag inte vill Wille ska sova själv här nere sover jag & Angel här .
Wille orkar inte gå i trappan så nu blir det att vi sover nere istället så jag har koll på han .
I morgon ska lilla Angel på förskolan igen efter sommarlovet ,men blir bara en dag eftersom min älskade Lillasyster ,Salim & Hampus kommer upp hit imorgon från Göteborg så får Angel vara ledig lite till =) 
Men Angel längtar till förskolan imorgon =) 
Gud ska bli kul min älskade syster Linda kommer ,längtar såååå =) 
Nu blir det lite tv mys & ha koll på min wille -kille .
Önsklar er alla en fin kväll .