tisdag 25 augusti 2015

Malin kom vi fortsatte sortera =) Var hos Victoria & Fika nu ikväll =)


Hej Godingar,idag kom Victoria hit på morgonen & vi tog en fika & Fina Malin kom också hit & vi fortsatte rensa så nu är det tomt på vinden Gud vad  SKÖNT =) 
Angel & Pappa tog fyrhjulingen & plocka blåbär & hallon =) 
Vi grilla & myste ute i detta otroligt underbara väder =) 
Älskade Angel busa med Pappa =) 
Fick paket idag =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel plockar blåbär =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!
Prinsessan Angel plockar hallon =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Underbara Angel så stolt över alla hallon hon plockat =) 
Mmmm YUMMIE !! Vi Grilla Hamburgare =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel & Malin !! 
Underbara Angel plockar blåbär i vår skog =) 
Charmtrollet Angel så underbar & go !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Angel testar en bommerang =) 
Mammis älskade Hjärta Angel med bommurangen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel ska ta sej ett kvällsbad =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Världens bästa Angel badar & plaskar =) 
Charmtrollet Angel !!! 
Underbara Angel dyker även i badet inne =) 
Min Underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Jag har kört hem Malin & vi var hos Victoria & fika & babbla en stund =) 
Test på Fb så gulligt =) 
Gud vad skönt att nu är vinden tömd står bara 3lådor med min disney julservis & en kökssoffa & Byra sen är det tomt där UNDERBART !! 
Nu ska man bara få på plats det sista sen är det fortsätta till nästa objekt att sortera.
När jag körde hem Malin stanna vi till hos Victoria & tog fika & babbla lite det var trevligt =) 
Nu ska jag mysa ner mej i soffan & se lite tv känner jag har extremt ont i kroppen & är så trött i huvet så finns inte ,,men vågar inte stanna upp för då kommer ångesten & saknaden efter wille så intensivt & jag vet inte hur jag ska överleva detta :( 

Ha nu en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen .