lördag 1 augusti 2015

LördagsMys =) Daniel & Rebecca på Nolia sen Poolparty här hemma =)

 Så sant =) 
Så mysigt & sant ;) 
Underbar Lördag har vi haft idag =) 
Vi har badat & myst Hela dagen & kvällen ,Angel har plockat fina blommor så go hon är =) 
Vi gotta oss med rostbiff & potatissallad till middag eftersom Daniel & Rebecca är borta & har vart borta hela dagen på Nolia mässan =) 
Nu ikväll kom Daniel & Rebecca hem & dom greja iordning eftersom deras kompisar Adam & Angelica kom hit & dom badar & myser där ute =) 
Vi smet upp & duka upp Lördagsmys i sängen & låg & mös & såg på filmer på netflix =) 
Det är fortfarande kritiskt för min älskade Mormor Laila & jag går & pendlar mellan hopp & förtvivlan ,känns oerhört tung just nu & jag har svårt att skriva om det ....
Kolla andra bloggen för alla mysbilder på oss ,är så tacksam för all stötta & mys tack ;) 
Dessa fina blommor Plockade min älskade Angel i dag så go & Gullig hon är =) 
Underbara maskrosor jag fick av min lilla Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Docka Angel !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel badar & plaskar för fullt =) 
Världens underbaraste Angel !!! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Charmtrollet Angel leker & busar i poolen med mammi =) 
Mmmm YUMMIE!! Vi åt rostbiff & Potatissallad =) 
Underbara Angel gottar sej med rostbiff det gillar vi här hemma =)
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Vi har myst ner oss & ser saltkråkan på barntv =) 
Hahaha Vi har Mys till saltkråkan =) 
Världens vackraste & underbaraste Angel !!! 
Prinsessan Angel pekar & visar att det är saltkråkan på tv =) 
Titta på tv äntligen kom saltkråkan som vi väntat på hela veckan =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Älskade Angel ser på doc mc stuffie & myser  i Mammis säng en stund =) 
Underbara Angel myser i Mammis säng en stund !!  
Ungdomarna har lite mys ute vid poolen =) 
Mysigt med alla lyktor tända =) 
Min Älskade Mormor Laila som nu kämpar för sitt liv !!! Älskar dej Mormor & kämpa på nu !! 
Ja de har vart en fin & mysig dag men går med en stor oro klump i magen & Tårar kommer till o från gud vad jag önska jag var i Norge hos min Mormor & Min Mamma & syster osv nu :( 
Nu har min älskade Angel somnat så gott =) 

Nu ska vi ha lite mys till tv sen blir det  försöka få lite sömn om det går så vi hörs imorgon igen så ha en fin kväll på er alla .